دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش-حافظ دکلمه رضا پیربادیان


دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش        
و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع        
سخت می‌گردد جهان بر مردمان سختکوش

وان گهم درداد جامی کز فروغش بر فلک        
زهره در رقص آمد و بربط زنان می‌گفت نوش

با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام        
نی گرت زخمی رسد آیی چو چنگ اندر خروش

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی       
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

گوش کن پند ای پسر و از بهر دنیا غم مخور        
گفتمت چون در حدیثی گر توانی داشت هوش

در حریم عشق نتوان زد دم از گفت و شنید        
زان که آن جا جمله اعضا چشم باید بود و گوش

بر بساط نکته دانان خودفروشی شرط نیست        
یا سخن دانسته گو ای مرد عاقل یا خموش

ساقیا می ده که رندی‌های حافظ فهم کرد        
آصف صاحب قران جرم بخش عیب پوش





شنیدن دکلمه از رضا پیربادیان

نظرات 5 + ارسال نظر
شبگرد چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:26 http://asemanihae.blogfa.com

سلام بسیار زیبا بود با اجازتون دانلود کردیم

مجید شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

سلام
استاد شهریار شعر های بسیار زیبایی دارند لطفا دکلمه های بیشتری از ایشان قرار دهید .
مثلا
شعر هذیان دل و البته غزل های نابشان

ناریلا یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:39

صدای شما بسیار زیباست...من به شنیدنش معتاد شدم...لطفا متوقفش نکنید...ادامه بدید...

مرسی

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:56

ببین موجود مهربون...
انگار وارد ی باغی پر از گل شده ام و همش دارم گل های رنگارنگ میچینمو میذارم تو دامنم...
همش میچینم....
خعلی حریص شدم...
همش دانلود میکنم وقتشم نمیکنم گوش بدم
شوخی کردم گوش هم میدم...
تا ی دونه دانلود میکنم میگم بذا اینیکی هم دانلود شه
انگاری از دستش میدم
ایشالا همیشه صداتون برقرار باشه

زنده بمانی فرزند کردستان

س چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 20:11


عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد