دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

نامه ای برای تو-شیبانی-دکلمه رضا پیربادیان

با سلامی گرم

با درودی پاک،می آغازم این پیغام

روزگارت بی که با من بگذرد خوش باد

ای طلایی رنگ

ای ترا چشمان من دل تنگ

راستی من از کدامین راز با تو پرده بر گیرم؟

منکه چونان کودکی دلباخته بازیچه اش را بی تو غمگینم

تو بدانی آسمان دیدگانم را نه ابری جز به رویای تو آکنده چه خواهی کرد؟

قلبت آیا مهر با من هیچ خواهد داشت؟!

چشمت آیا راست با من هیچ خواهد گفت؟!

کاش با من مهربان بودی

ای طلایی رنگ ای تورا چشمان من دلتنگ

زندگی را با ترنمهای رنگین نگاهت بسته میبندم

با من آن رامشگران را آشتی فرمای

تک درختی دور و تنها مانده ام ای باد کولی پای

با من از گلگشت زرین بهاران مژدگانی ده

من تورا بانوی قصر پر شکوه عشق خواهم کرد

ای طلایی رنگ

ای تورا چشمان من دلتنگ

عشق همچون هیمه ای افسرده اما گرم

با نیفسرده فروغی زیر خاک

انتظار کنده های خشکتر را میکشد بیتاب

یک نفس ای باد کولی پای

دامن پر چین و مهر افزای خود بگشای

تا که آن را پر زبار شعله های عشق گردانیم

من سطبر شانه هایم را به خرمن های آتش وام خواهم داد

ای طلایی رنگ

ای تورا چشمان من دلتنگ

من غرور بس گرانم را که بر نیلی غبار آسمانها میتکاند بال

چون شکسته پر عقابی پیر

در حصار چشمهایت بنده ی لبخنده ای کردم

من نگاه مهربانم را که از اعماق قلبم ریشه میگیرد

شادمانه تا به صبح انتظارت میدوانم گرم

تا کدامین پنجه بگشاید قبای صبح آن دیدار

عشق من ، تا نامه ای دیگر            خداحافظ



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
علیزاده پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:49

راستی را دستهای ما چه از هم مانده دور
یا چه خالی جای ما در کوچه میعادهاست
من تو را در یک زمستان یافتم لیکن هنوز
از بهار خرم چشمت دلم را یادهاست

با سلام من این شعر را سالها قبل خواندم به نظرم این چهار بیت نیز جزو آن بوده لطفا باز نگری شود

با احترام
alizadehm139243@yahoo.com

ممنونم
اصل شعر و داشتید بذارید

راما سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 16:04

درود من برخی ازابیات این شعر را در فیلم هندی (سایه مرا) یا سایه من دیدم که دوبله پیش از انقلاب است و بسیار هنرمندانه دوبله شد همچون دیگر آثار برجسته دوبلرهای نامی ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد