دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

پس دلم منتظر کیست -محمدحسین بهرامیان-دکلمه رضا پیربادیان

گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟

ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی

باز هم دختر همسایه همانی که تو نیست
باز هم چشم من و او که نمی دانم کیست

باز هم چلچله آغاز شد از سمت بهار
کوچه یک عالمه آواز شد از سمت بهار

پیرهن پاره گل جمله تبسم شده است
یوسف کیست که در خنده ی او گم شده است؟

این چه رازی است که در چشم تو باید گم شد
باید انگشت نمای تو و این مردم شد

به گمانم دل من باز شقایق شده ای
کار از کار گذشته است تو عاشق شده ای

یال کوب عطش است این که کنون می آید
این که با هیمنه از سمت جنون می آید

بی تو، بی تو، چه زمستانی ام ایلاتی من!
چِقَدَر سردم و بارانی ام ایلاتی من!

تو کجایی و منِ ساده ی درویش کجا؟
تو کجایی و منِ بی خبر از خویش کجا؟

دل خزانسوز بهاری است، بهاری است که نیست
روز و شب منتظر اسب و سواری است که نیست

در دلم این عطش کیست خدا می داند
عاشقم دست خودم نیست خدا می داند

عاشق چشم تو هستیم و ز ما بی خبری
خوش به حالت که هنوز از همه جا بی خبری



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 6 + ارسال نظر
الـــــــــــــی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:12

پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
.
.
.
ممنونـــــــــــ همینــــــــــــــ !

ehsan جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:06 http://roozbarooz.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

کردیا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44

سلام.تشکر از شما برای شریک شدن این حس و صدای زیبا با دیگران.انتخاب شعرتان هم عالی است.یک دنیا ممنون.

ممنون از شما دوست خوبم

ستاره سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:25 http://http://delsh0degan.mihanblog.com/

خیلی زیبا

آیدین یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:55

فوق العاده هم شعر هم اجرا.ممنونم

مریم سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:04

فوق العادههههههههههههههه

صدای بسیار بسیار زیبـــــــــــــا.........


ممنون..................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد