دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دلم برای کسی تنگ است -حمید مصدق-دکلمه رضا پیربادیان

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را

به میهمانی گل های باغ می آورد

وگیسوان بلندش را

- به بادها می داد

و دست های سپیدش را

- به آب می بخشید



دلم برای کسی تنگ است

که آن دونرگس جادو را

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند



دلم برای کسی تنگ است

که همچو کودک معصومی

دلش برای دلم می سوخت

و مهربانی خود را

- نثار من می کرد



دلم برای کسی تنگ است

که تا شمال ترین شمال

و در جنوب ترین جنوب

- درهمه حال

همیشه در همه جا

- آه با که بتوان گفت

که بود با من و

- پیوسته نیز بی من بود

و کار من زفراقش فغان و شیون بود

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

کسی ...

- دگر کافی ست




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 4 + ارسال نظر
الـــــــــــــی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 http://goodlady.blogsky.com

دلم برای کسی تنگ است

برای کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

کسی که....
.
.
ممنون رضا

حمید-س پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:13 http://www.cloob.com/profile/main/home/username/hamid_sazehgar

وقتتان بشادی

گویی شعرها زنده شدند ، و ما احساس را تماشا می کنیم ..
تبریک ، بخاطر صدا گرم و زیبایتان @};-

سرفراز باشید ..@};-

زنده باشید

A شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:35

عالی

الهام ف سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 16:40

همه چی عالی و تحسین برانگیز.
صدا ی گرم و پر از طنین در کنار موسیقی مناسب و محتوای شعر فضا رو بشدت عاشقانه کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد