دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من پادشاه مقتدر کشوری که نیست-حسین جنتی-دکلمه رضا پیربادیان


من! پادشاه مقتدر کشوری که نیست!

دل بسته ام ، به همهمه ی لشکری که نیست!


در قلعه، بی خبر ز غم مردمان شهر

سر گرم تاج سوخته ام، بر سری که نیست!

 

هر روز بر فراز یقین، مژده می دهم

از احتمال آتیه ی بهتری که نیست!

 

بو برده است لشکر من، بسکه گفته ام

از فتنه های دشمن ویرانگری ، که نیست!

 

من! باورم شده ست که در من، فرشته ها،

پیغام می برند ، به پیغمبری که نیست!

 

من! باورم شده ست ، که در من رسیده است،

موسای من، به خدمت جادوگری که نیست!

 

باید ، برای اینهمه ناباوری که هست،

روشن شود، دلایل این باوری که نیست!

 

هرچند ، از هراس هجومی که ممکن است،

دربان گذاشتم به هوای دری که نیست،

 

فهمیده ام ، که کار صدف های ابله است،

تا پای جان محافظت از گوهری که نیست!!


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 6 + ارسال نظر
سمیه علی حسینی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

من زنده به صدای مسیحای توهستم

A3eMoNi چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:32



باید ، برای اینهمه ناباوری که هست،

روشن شود، دلایل این باوری که نیست!

بسیار زیبا بود .

آشنا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16

سلام
کاملا تقلید شده از فاضل نظری؟؟؟؟؟؟؟؟
تو همه آثارشون اینگونه است
چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین جنتی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://aram59.blogfa.com

ممنونم دوستِ ندیده

زنده باشید ..
قلمتون پر بار

S پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 00:12

دمت گرم.

رضا رحیمی خویگانی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 13:03

سلام آقای جنتی عزیز و محبوب .شعرتان را دوست دارم به دل می نشیند دارای مضامین تازه و ملموس .درد جامعه را با همه وجود چشیده ای و با همه وجود به بهترین شکل در قالب شعر بازگو کرده ای . دمت گرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد