دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد-مولوی-دکلمه رضا پیربادیان

مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد        
مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد
به خط خویشتن فرمان به دستم داد آن سلطان        
که تا تختست و تا بختست او سلطان من باشد

چه زهره دارد اندیشه که گرد شهر من گردد        
که قصد ملک من دارد چو او خاقان من باشد
بدرم زهره زهره خراشم ماه را چهره        

برم از آسمان مهره چو او کیوان من باشد

چراغ چرخ گردونم چو اجری خوار خورشیدم    
امیر گوی و چوگانم چو دل میدان من باشد
یکی جانیست در عالم که ننگش آید از صورت    
بپوشد صورت انسان ولی انسان من باشد


سر ماهست و من مجنون مجنبانید زنجیرم        

مرا هر دم سر مه شد چو مه بر خوان من باشد
سخن بخش زبان من چو باشد شمس تبریزی        
تو خامش تا زبان‌ها خود چو دل جنبان من باشد



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:59

مسیحا



عاشقه
عاشقه
عاشقه

موسیقی اول این دکلمت

هستم

مثل همیشه
میدونی چی باید کجا باشه

علی تاجیک دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 21:55 http://alitajikphoto.mihanblog.com/

سلام وقت بخیر
با اجازتون فایل mp3 شما را با اسم شما در وبلاگم قرار دادم
واقعا زیبا بود
ممنون

a پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 23:46 http://Armina_mk@yahoo.com

مرا عهدیست با شادی که شادی آن من باشد
این دکلمه به چه معنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد