دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دیوانگی زین بیشتر دیوانه جان-حسین منزوی-دکلمه رضا پیربادیان

دیوانگی زین بیشتر ؟ زین بیشتر ، دیوانه جان
با ما ، سر دیوانگی داری اگر ، دیوانه جان
در اولین دیدار هم بوی جنون آمد ز تو
وقتی نشستی اندکی نزدیک تر دیوانه جان
چون می نشستی پیش من گفتم که اینک خویش من
ای آشنا در چشم من با یک نظر دیوانه جان

گفتیم تا پایان بریم این عشق را با یک سفر
عشقی که هم آغاز شد با یک سفر دیوانه جان
کی داشته است اما جنون در کار خویش از چند و چون
قید سفر دیوانه جان ! قید حذر دیوانه جان
ما وصل را با واژه هایی تازه معنا می کنیم
روزی بیامیزیم اگر با یکدیگر دیوانه جان
تا چاربند عقل را ویران کنی اینگونه شو
دیوانه خود دیوانه دلدیوانه سر دیوانه جان
ای حاصل ضرب جنون در جان جان جان من
دیوانه در دیوانگی دیوانه در دیوانه جان
هم عشق از آنسوی دگر سوی جنونت می کشد
گیرم که عاقل هم شدی زین رهگذر دیوانه جان
یا عقل را نابود کن یا با جنون خود بمیر
در عشق هم یا با سپر یا بر سپر دیوانه جان


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان
نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:15

اون

به من میگفت :دیوونه

تومیدونی من کی میگم مسیحا

اون میگفت من دیوونم

شاید چون فکر میکرد دیوونه ام ولم کرد....


شایدم روز آخر که میرفت

اینو با خودش تکرارمیکرده

"گیرم که عاقل هم شدی زین رهگذر دیوانه جان


بازم نمیخامت دیوانه جان"



نیما دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 http://n-poems.blogsky.com/

سلام مجدد به آقای پیربادیان عزیز

من همین امروز چند تا از دکلمه های شما رو دانلود کردم و دارم گوش میدم.
دکلمه های زیبایی از شاعران مورد علاقه ام چون:
نزار قبانی، شاملو و نرودا

بسیار زیباست. دست مریزاد و درود بر شما

سلام نیما جان
ممنون از شما

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:14 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

عاشق این متن و دکلمه ی شما هستم

دلم رو به جاهایی می بره

کبریا رادین پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 http://thenull.blogfa.com/

سلام
حسته نباشید
اشعار انتخابی و صداdتان بسیار زیبایند
نفستان گرم و پایدار

واما یک خواهش
نام موسیقی انتخاب شده برای این دکلمه را میخواستم بدانم ؟
با تشکر کبریا رادین

فقط میدونم از کیوان کلهر هست

کبریا رادین پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 http://thenull.blogfa.com/

مجددا سلام جناب پیربادیان

ممنونم از راهنمایتان و سپاس فراوان که منت نهادید و پاسخ فرمودید .
میخواستم جسارت کنم و خواهش نمائیم اگر امکانش هست لینک دانلود همین اهنگ را در پاسخ این کامنت قرار دهید . چرا که من متاسفانه در بین آثار استاد کلهر نتوانستم این اهنگ را پیدا نمائیم .
با سپاس فراوان کبریا رادین

سر فرصت انشالا

mohamad fazel شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:47

سلام
فقط خودم رو موضف دونستم تشکر کنم دوست عزیز موفق باشید و امیدوارم صدای گرم شما رو باز هم با دکلمه های دیگر بشنویم

زنده باشی

بی همتا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:46

به به...
دلم مخواد بگم شته گیان این خیلی ناب بود...
حالا میگی ای ی ی شته گیان معنیش چی میشه...
ینی دیوانه جان
تشکراااات شته گیان

بی همتا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:48

دلمون مخواد همش گوش بدیم...
چه متن زیبایی...
خیلی زیباست...
معلومه شمام دیوانه جان هستید

شبنم چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:27

درست 8 ماهه که ندیدمش...رفت.....برای همیشه....امروز این دکلمه روحمو به اتیش کشید...
دیوانه جان
انقدر صبر میکنم تا یروز برگردی

علیرضا بان پرور سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 22:54

سلام لطفا شعر رو اصلاح بفرمایید حذر صحیحه نه حضر

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد