دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند-ابتهاج-دکلمه رضا پیربادیان

در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند
به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند

یکی زشب گرفتگان چراغ بر نمی کند
کسی به کوچه سار شب در سحر نمی زند

نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار
دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمی زند

دل خراب من دگر خراب تر نمی شود
که خنجر غمت از این خراب تر نمی زند

گذر گهی است پر ستم که اندرو به غیر غم
یکی صلای آشنا به رهگذر نمی زند

چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات
برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمی زند

نه سایه دارم و نه بر بیفکنندم و سزاست
اگر نه بر درخت تر کسی تبر نمی زند



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:50

دل خراب من دگر خراب تر نمی شود


شعر قشنگیه مسیحا


دوستش دارم

ممنون که واسه دکلمه انتخابش کردی

amin jaberi چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50

درود بر شما، واقعا زیباست. مثل همیشه

محمدامین1374 پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:57 http://forough-mohamadamin.blogfa.com

سلام و احترام
واقعاااا لذت بردم از دکلمتون....
به به.....
استاد بزرگوارم وبلاگ من درباره فروغه اگه قابل دونستین یه سر بهم بزنید و بهم خبر بدین
موفق باشید

زنده باشی

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 00:25

سلام موجود خوش صدا...
شعر در این سرای بی کسی رو دوبار دکلمه کردید...

فقط کردم....

بیشتر شعرارو چند دفعه دکلمه میکنم که شاید بهتر بشه
موجود خوش صدا تعبیر جالبی بود
کرد سنندج هستی یا کرمانشاه

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 00:37

فک کنم اینجا حال و هوای خودتون شبیه این واژ هها بوده
درسته عایا

احتمالا
شعرشو دوست دارم

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:08

کورد کوردستان...
هردوش که عالی بودن...
عسل تغییر نمیکنه که

رضا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:52

عالی

رضا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:31

Stefano سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:10

من یکی دوجای این شعر رو که بنظرم کمی ثغیل میومد عوض کردم نظرتونو لطفا بگید:
"نه سایه دارم و نه بر بیفکنندم و سزاست
اگر نه بر درخت تر کسی تبر نمی زند"
رو تبدیل کردم به:
نه سایه دارم و نه بر، بیفکنندم ار ببر
سزاست، بر درخت پر، کسی تبر نمیزند

شاعر شعر جناب ابتهاج هستن

قالیشویی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 15:13 https://adibcarpet.com/fa/

ممنون از شما دوست عزیز

Ali es پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 15:32

بسیار زیبا و عالی سروده شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد