دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست- بهمنی-دکلمه رضا پیربادیان

دلخوشم با غزلی تازه همینم کافیست

 تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست

 

 قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو؟ 

 گاه گاهی که کنارت بنشینم کافیست

 

 گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم

 گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست

 

 آسمانی تو ! در آن گستره خورشیدی کن

 من همین قدر که گرم است زمینم کافیست

 

 من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه

 برگی از باغچه ی شعر بچینم کافیست

 

 فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز

 که همین شوق ٬ مرا خوب ترینم ! کافیست


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان



دانلود مستقیم

نظرات 15 + ارسال نظر
الــی...دختری که شع ـر شد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:29 http://goodlady.blogsky.com

گوشه ی دنجی،شرابی،راحتی،حرف دلی

من به این ها قانعم اما تو حتما بیشتر...

مثل تمام وقتهای نفس کشیدن شعرتون فوق العاده بود آقاااااااااااااااااا

درست مثل زمانی که آسمان وقتی که میپوشی...

:)

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:13

من وفاصله ها همزادیم

همین که گاهی صدای مسیحا رو بشنوم کافیست

Arman سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:48

ز دوریت به من نزدیکتر چیست؟
زتنهایی به من نزدیکتر کیست؟
چشیدم یک به یک اندوه عالم
به غیر از درد عشقت مرهمی نیست
آرین صدقی

دوست پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:20

سلام
ممنون از محبت و لطف شما
وقتی چند ماه قبل وبلاگ شما رو دیدم تصمیم گرفتم دکلمه بخونم
اتفاقا اشعار رو هم از وب شما انتخاب کردم چون بسیار زیبا بودند
دلخوشم با غزلی - دیوانگی زین بیشتر - پاییز کوچک من و .....
ممنون که سر زدین
صدای آشنا

مرتضی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:17

شعر و دکلمه تون عالی

فرهاد آزاد جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:39

باسپاس بی پایان از کوشش ارزشمند جناب عالی برای آگاه ساخن ما علاقمند به اشعار پر معنی وسرشار از صمیمیت وصدای دل نشین شما -روزگارتان شادمان بادا

جیران شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 http://jeyrandinarvand.blogfa.com

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست..
دکلمه فوق العاده ای بود، مرسی از وبلاگ خوبتون

زنده باشید

فریبا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:58

قشنگ بود وبه دلم نشست

فرشاد جعفری شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 19:32

بسییییییییاااااااااااار غزل زیبایییسسسست

شهاب دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:47

واقعا با این شعر حال میکنم
بخصوص انجایی که میفرماید
تو در ان گستره خورشیدی کن من همین قدر که گرم است زمینم کافیست
ممنون بابته شعر قشنگت

صدرا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:04

سلام
امشب یعنی هشتم مهر ماه 95 در شبکه افق و برنامه ملازمان حرم در قسمت انتهایی برنامه همسر محترم شهید علیرضا نوری این شعر رو به یاد همسر شهیدشون خوندن و چقدر این شعر مناسب و وصف حال شهداست دکلمه زیبای شما هم که زیبایی اونو چند برابر مکینه ممنون .

ممنون

leila شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:22

صدا خوب بود ولی انتقال حس شعر خیلی بد. تازه بعضی قسمتها رو هم اصلا اشتباه روی هم وصل کرده بودید. شعر محمدعلی گرما داره، شما یخ زدید به این شعر. واقعا گفتم. با صدای خسرو شکیبایی و زیر و بمهای کش دار صداش تصور میکنم این شعر رو. ولی باز ممنون واسه انتخاب شعرتون

ممنون

Mr. dot یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 23:32 http://mrdot.blogfa.com

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست....

خانم معلم ادبیات
شاعرانه هایت آخر مرا میکشد ))):

Negin پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 19:19

که همین شوق مرا *خوبترینم* کافیست...

محمد رحیمی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 22:53 https://irenx.ir

من همین قدر که گرم است زمینم کافیست

فوق العادست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد