دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

باران گرفته ام بــه هوای شکفتنت-امیر سنجوری-دکلمه رضا پیربادیان

باران گرفته ام بــه هوای شکفتنت

جاری در امتداد ترک خورده ی تنت

با اشک های ریخته بر پای گونه هات

با دست های حلقه شده دور گردنت

من متهم بـه رابطه با واژه ی "تو" ام

مظنون به دستکاری گل های دامنت

افسوس ...تاب صــاعـقه ام را نداشتــی

افسوس... با نوازش من سوخت خرمنت

این گرگ و میش پلک طلوع است یا غروب

در چشـــم های آبـــی ِ مایل بـه روشنت؟



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:53

من متهم بـه رابطه با واژه ی "تو" ام


مسیحا بدون صدای تو

میشکنم........

امیر سنجوری یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 http://amirsanjoori.ir

درود رضا جان

انتخاب شعر من وسط این همه شعر خوب , برایم مایه خرسندی شد و مباهات


از صدای گرمت لذت بردم - و شنونده نیز از صدای تو بیشتر از کلام من لذت می برد

از لطفت ممنونم عزیز

به امید دیدار

امیر عزیز ممنونم از این شعر زیبا
زنده باشی و قلمت پر بار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد