دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

ده سال بعد از حالِ این روزام -حسین غیاثی-دکلمه رضا پیربادیان


ده سال بعد از حالِ این روزام
با کافه های بی تو در گیرم
گفتم جهانِ بی تو ینی مرگ
ده ساله رفتی و نمیمرم

ده سال بعد از حال این روزام
تو ، توو آغوشه یکی خوابی
من گفتم و دکتر موافق نیست!
تو بهتر از قرصای اعصابی

ده سال بعد از حال این روزام
من چهل سالم میشه و تنهام
با حوصله قرمز سفید آبی
رنگین کمون میسازم از قرصام

میترسم از هرچی که جا مونده
از ریمل با گریه هات جاری
از سایه روشن های بعد از من
از شوهری که دوستش داری

گرمِ هماغوشی و لبخندی
توو بستر بی تابتون تا صبح
تکلیف تنهاییم روشن بود
مثله چراغ خوابتوون تا صبح

یه عمر بعد از حال این روزام
یه پیرمردم توی یه کافه
بارون دلم میخواد هوا اما
مثه موهای دخترت صافه


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود مستقیم



نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

خیلی عاشق این شعرم
کاش نسخه ی زنانه اش هم بود.

من پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:52

خانم مگه ساعته که زنونه مردونه داشته باشه

رخساره شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:01

این و کسی برای من فرستاد که من و نخاست تکلیفش با دل خودش و من روشن نبود
حالا من دقیقن مصداق زن این شعرم .... مثل موهای دخترم...... دیگه دوسش ندارم اما فراموششم نکردم....

ahmad... سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:49

یه عمر بعد از حال این روزام
یه پیرمردم توی یه کافه
بارون دلم میخواد هوا اما
مثه موهای دخترت صافه...


گاهی زخمی میخوره قلبت...یک زخم عمیق... که سالهای سال میگذره اما ب داغی همون روزهایی...

اسم این عشق هست

bahram دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:45

از سایه روشن های بعد از ظهر
صحیح است.
که به اشتباه بعد از من نوشته شده.

Solmaz جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:22

سلام ببخشید اسم این آهنگ بی کلامی که شعر رو باهاش دکلمه کردن چی هست؟

نمیدونم

گیله لوی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1402 ساعت 15:28

الان که ده سال گذشته !!! بگو آینده ما چه شکلیه آقا :)

تصادف جالبی بود
اینده تعریفی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد