دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من درد مشترکم مرا فریاد کن-شاملو-دکلمه رضا پیربادیان


اشک رازی ست
لبخند رازی ست
عشق رازی ست
اشک آن شب لبخند عشقم بود
قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...........
من درد مشترکم مرا فریاد کن.
درخت با جنگل سخن می گوید
علف با صحرا
ستاره باکهکشان
و من با تو سخن می گویم
نامت را به من بگو
دستت را به من بده
حرفت را به من بگو
قلبت را به من بده
من ریشه های تو را دریافته ام
با لبانت برای همه ی لب ها سخن گفته ام
و دست هایت با دستان من آشناست.
در خلوت روشن با تو گریسته ام
برای خاطر زندگان،
و در گورستان تاریک با تو خوانده ام
زیباترین سرود هارا
زیرا که مردگان این سال
عاشق ترین زندگان بوده اند.
دستت را به من بده
دست های تو با من آشناست
ای دیر یافته با تو سخن می گویم
بسان ابر که با توفان
بسان علف که با صحرا
بسان باران که با دریا
بسان پرنده که با بهار
بسان درخت که با جنگل سخن می گوید
زیرا که من
ریشه های تو را دریافته ام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست


براوووووووو مسیحااااا

رضا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:24

من درد مشترکم مرا فریاد کن

وستا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:43

بی نهایت زیباست ممنون از مدیریت پیج

بیتا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 20:36

چرا نمیشه دانلود کرد راهنمایی کنید

مشکلی نداره دانلود میشه باز سعی کن

امیر بهرامی (رها) پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:58

سلام دوست خوبم

چند وقتی هست که صدای زیبا و آرامش دهنده تان را در کانال تلگرام دنبال میکنم . صدایتان و شعر هایی که با دقت انتخاب میکنیددر لحظاتی پیوندی بین من و معبودم ایجاد کرد که تصمیم گرفتم از شما قدر دانی کنم . نمیدانم کی و کجا هستی اما بدان دعای من و دوستانم همیشه در کنار شما رفیق نادیده هست و خواهد بود .
در پایان باید خدمتتان عرض کنم منم دست به قلم دارم و همچون کودکی که در حال بلندشدن است و گاهی تلو تلو میخورد نوشته ها و شعرهایم را در کانال تلگرام گذاشته ام و مجموعه ای از دلنوشته هایم را با عنوان پر باز در دست چاپ دارم . دوست داشتم از کانالم بازدید فرمایید و از نظرتان آگاهم سازید . صمیمانه سپاسگذارم . امیر بهرامی (رها)

https://telegram.me/Lovefreedom

ممنونم

نازلی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 20:32

بسیااااار زیبا
عالی بود

احمد دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:05

شاملو اسطوره ایست که تکرار شدنی نیست


از مدیر این پیج هم ممنون که به فرهنگ و ادب ناب کشورم اهمیت میدید

Zahra شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 17:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد