دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

عشق را ای کاش زبان سخن بود...-شاملو-دکلمه رضا پیربادیان

آن‌که می‌گوید دوستت می‌دارم
خنیاگر غمگینی‌ست
که آوازش را از دست داده است
ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار کاکلی شاد در چشمان توست
هزار قناری خاموش در گلوی من
عشق را ای کاش زبان سخن بود

آن که می‌گوید دوستت می‌دارم
دلِ اندوهگین شبی‌ست
که مهتابش را می‌جوید
ای کاش عشق را
زبان سخن بود

هزار آفتاب خندان در خَرامِ توست
هزار ستاره‌ی گریان در تمنای من

عشق را ای کاش زبان سخن بود...


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 3 + ارسال نظر
نفس یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:34

امشب با سرچ دکلمه بانوی پابلو نرودا + شهاب شهرزاد به اینجا رسیدم !
اکثر شعرهایی که دکلمه کردید جزئی از روحم بودند و هستند و با شنیدنشون روحم پرواز کرد !!!
به خصوص اشعار قیصر عزیزم که رحمت خدا بر او باد و اشعار بی نظیر پابلو نرودا!
خیلی از نرودا و قیصر دکلمه ضبط شده دارم اما شنیدنشون در اینجا برام حظ غریبی داشت .
بسیار خوشحالم ...خدا هدیه میده بی اینکه بخوایم و اینجا یه هدیه بوده حتما!
میشه بخوام لطفا؟
که شعر " بانو" پابلو نرودا رو برام دکلمه کنید؟!
براتون متن و یکی از دکلمه هاشو میذارم:
http://ava.shahrmajazi.com/music-13736.xhtml
یکی دیگر از دکلمه های "بانو":
با صدای شهاب شهرزاد در کاست شوکای مهرداد شهسوارزاده دکلمه شده است که من 15 سال پیش شنیدم! اما تو سرچ گوگل پیداش نکردم ،این دکلمه بی نهایت زیباست!

ممنون..زنده باشید
ممنون از لینک

نفس یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:44

دکلمه های مولانا رو ندیده بودم!
الان دارم می شنوم... بی نظیره

نفس یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:17

از دیشب تا الان از:
نزار قبانی عزیز گرفته تا نادر نادر پور تا استاد شفیعی کدکنی تا سهراب تا شاملو ..فروغ...استاد سایه ...شکسپیر..اکتاویوپاز..مشیری..سعدی...فریده حسن زاده
...
انتخاب شعرها + انتخاب موسیقی + نوع دکلمه ها، ترکیب بسیار لطیف و موزونی خلق کرده .
اما یه حزن عمیق شنیده می شه تو اکثر آثار!مثه اینکه ویلونیستی آرشه شو روی قلب خودش بکشه!!!

خوب باشید .

کل چند ین ماه رو یه شبه شنیدید خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد