دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

تو را بانو نامیده‌ام-پابلو نرودا-دکلمه رضا پیربادیان

تو را بانو نامیده‌ام
بسیارند از تو بلندتر، بلندتر.
بسیارند از تو زلال‌تر، زلال‌تر.
بسیارند از تو زیباتر، زیباتر.

اما بانو تویی.

از خیابان که می‌گذری
نگاه کسی را به دنبال نمی‌کشانی.
کسی تاج بلورینت را نمی‌بیند،
کسی بر فرشِ سرخِ زرینِ زیر پایت
نگاهی نمی‌افکند.

و زمانی که پدیدار می‌شوی
تمامی رودخانه‌ها به نغمه درمی‌آیند
در تن من،
زنگ‌ها آسمان را می‌لرزانند،
و سرودی جهان را پر می‌کند.

تنها تو و من،
تنها تو و من، عشق من،

به آن گوش می‌سپریم.


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
ahmad nariman poor پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:29

چه زیبا چه پرمغز چه عاشقانه بسیار عالی بود
دوستدارتو نریمان

میترا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:51

نمیتونم سکوت کنم و چیزی نگم هنگام گوش کردن این دکلمه ها
خیلی صداتون آرامش بخشه الهی هرچه از خدا میخواین بهتون بدارت باشه.ه و بهترین ها در انتظارت باشه. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد