دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

پاییزی ام بهار چه دارد برای من ؟-حسین منزوی-دکلمه رضا پیربادیان

پاییزی ام بهار چه دارد برای من ؟

عید تو را چه رابطه ای با عزای من؟

با صد بهار نیز گلی وا نمی شود

در ساقه های بی ثمر دست های من

آری بهار خود نه که نام بهار نیز

دیگر نمی زند در ویرانسرای من

جز رنج خستگی و شکنج شکستگی

چیزی نبود ماحصل و ماجرای من

¤¤¤

ای سنگ روزگار ! شکستی مرا ولی

انصاف را نبود شکستن سزای من



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
ahmad nariman poor پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:28

چه غمی داشته زنده یاد منزوی وچه دردی داری تو،توی این صدا ،وچه حس عجیبی میده به آدم این شعر همه دست به دست هم میدن تا یه کار به یاد موندنی بشه درود برتو
دوست دار تو نریمان

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:35

خیلیییی فوق العادست.......

هروقت دکلمه های شما رو گوش میدم گریه م میگیره....

شما خیلی فوق العاده هستین....

صداتون بی نظیرههههههه........

خیلیییییییی دوستون دارم..........

مرسی از لطفت

ساره سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:26

هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد