دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

در میان من و تو فاصله هاست-حمید مصدق-دکلمه رضا پیربادیان

وای، باران؛

باران؛

شیشه پنجره را باران شست .

از دل من اما،

چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟



آسمان سربی رنگ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ .

می پرد مرغ نگاهم تا دور،

وای، باران،

باران،

پر مرغان نگاهم را شست .

----------------------------------






در میان من و تو فاصله هاست

گاه می اندیشم ،

- می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری !

تو توانایی بخشش داری

دستهای تو توانایی آن را دارد ،

- که مرا

زندگانی بخشد


چشم های تو به من می بخشد

شورِ عشق و مستی

و تو چون مصرعِ شعری زیبا ،

سطرِ برجسته ای از زندگی من هستی


دفتر عمر مرا


با وجود تو


شکوهی دیگر رونقی دیگر هست


می توانی تو به من زندگانی بخشی


یا بگیری از من آنچه را می بخشی



----------------------------------------------




گاه می اندیشم

خبر ِ مرگ ِ مرا با تو چه کس می گوید ؟

آن زمان که خبر ِ مرگ مرا

از کسی می شنوی ، روی تو را

کاشکی می دیدم

شانه بالا زدنت را ،

ــ بی قید ــ

و تکان دادن ِ دستت که ،

                       ــ مهم نیست زیاد ــ

و تکان دادن ِ سر را که ،

                       ــ عجیب ! عاقبت مُرد ؟

                                               ــ افسوس !

کاشکی می دیدم !



من به خود می گویم :

           « چه کسی باور کرد

           جنگل ِ جان ِ مرا

           آتش ِ عشق ِ تو خاکستر کرد ؟ »




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 3 + ارسال نظر
ahmad nariman poor یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

درود برتو رضا ی گرامی ،
نوروز فرخنده وهمایون واقعا غوغا کردی سپاسگزارم

عشق بی نهایت سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:09 http://zahakimi.blogfa.com/

سلام!

وبت جالبه!

در آرشیو لینکهایم لینکت کردم.

موفق باشی!

مریم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:14

بسیار بسیاااااااااااااااار عالیییییییییییییی............

من عاشق این شعر حمید مصدق هستم:

گاه می اندیشم

خبر ِ مرگ ِ مرا با تو چه کس می گوید ؟

آن زمان که خبر ِ مرگ مرا

از کسی می شنوی ، روی تو را

کاشکی می دیدم

شانه بالا زدنت را ،

ــ بی قید ــ

و تکان دادن ِ دستت که ،

ــ مهم نیست زیاد ــ

و تکان دادن ِ سر را که ،

ــ عجیب ! عاقبت مُرد ؟

ــ افسوس !

کاشکی می دیدم !



من به خود می گویم :

« چه کسی باور کرد

جنگل ِ جان ِ مرا

آتش ِ عشق ِ تو خاکستر کرد ؟ »


کاش اینو هم می نوشتین.....


مرسیییییی............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد