دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

مدامم مست میدارد نسیم جعد گیسویت-حافظ-دکلمه رضا پیربادیان

مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت
خرابم می کند هر دم فریب چشم جادویت
پس از چندین شکیبایی شبی یارب توان دیدن
که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت
سواد لوح بینش را عزیز از بهر آن دارم
که جان را نسخه ای باشد ز لوح خال هندویت
تو گر خواهی که جاویدان جهان یکسر بیارایی
صبا را گو که بردارد زمانی برقع از رویت
و گر رسم فنا خواهی که از عالم براندازی
برافشان تا فرو ریزد هزاران جان ز هر مویت
من و باد صبا مسکین، دو سرگردان بی حاصل
من از افسون چشمت مست و او از بوی گیسویت
زهی همت که حافظ راست از دنیا و از عقبی

نیاید هیچ در چشمش به جز خاک سرکویت



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 6 + ارسال نظر
ahmad nariman poor یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:26

درود برتو رضا جان واقعا جای این غزل زیبای حافظ خالی بود میخواستم ببینم اگه برات امکان داره لطفی در حقم کنی واین شعر زیبای آقای برزکار یا شعر «چه بی تابانه میخواهمت»زنده یاد شاملو رو به عنوان عیدانه برای من وکسی که دوستش دارم اجرا کنی پیشاپیش بی نهایت سپاس

" من با تــو باشــم کاش " تصـویرش قشنگ است

این فکـرهای خــام ! تاثیرش قشنگ است!

ای کاش من خواب خودم می دیدم - امـا

با چشــم های تــو ! که تعبیرش قشنگ است

تقدیرهای شــوم و بد اینجا زیادند

آنکس که سهـم ِ تــوست تقدیرش قشنگ است!

لبخـنــد هر چند از لبـان ِ تــوست امــا

در پیکــر من مــوج و تکثیرش قشنگ است!

وقتــی که من مُـردم مقصــر هم که باشــی

بنویس چشمـان ِ تــو تقصیــرش قشنگ است ...


حمیدرضا برزکار

تقویم موبایل 1392 دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:29 http://salname92.blogfa.com

تقویم موبایل 1392
http://salname92.blogfa.com

نفس پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:41

سلام
هر روزتون عید هر روزتون تحولی نو ..
هر روزتون بهترین احوال...
نبودم ، الان شنیدم دکلمه "بانو" رو . بسیار ممنونم ..
دکلمه بانو هم مانند بقیه دکلمه هاتون بسیار دلنشین و لطیف بود اما بر خلاف بقیه دکلمه ها تون این دکلمه روح داشت زنده و سرشار! پر از امید ...پر از لبخند
حال بدمو خوب کردید ...ممنونم
آرام باشید و خوب در پناه او

رضا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:42

درود من و رحمت خداوند بر شما.
.
.
خواستم عاجزانه ازتون خواهش کنم که تو سایت پیکوفایل آپلود نکنید!...چون دانلود ازش غیر مستقیمه و به سختی دانلود میشه با اینکه حجم هر فایل کمه!....لطفا تو سایت پرشین گیگ آپلود کنید...نمیدونم عضو سایتش هستید یا نه در هر صورت من برای ایمیلی که اینجا گذاشتید pirbadian@gmail.com ... دعوتنامه فرستادم.
.
.
سپاس.

ممنون

فاطمه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:14

سلام.میشه ازتون خواهش کنم از این شاعر که وبشو میدم دکلمه کنید.مخصوصا چهارپاره ی میخواهمت بانو رو ...ممنون

http://man-e-ordibeheshti.blogfa.com/

رضا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:12

ممنون لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد