دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

در فراسوی مرزهای تنت تو را دوست میدارم-شاملو-دکلمه رضا پیربادیان

در فراسوی مرزهای تنت تو را دوست میدارم.

آینه ها و شب پره های مشتاق را به من بده

روشنی و شراب را

آسمان بلند و کمان گشاده ی پل

پرنده ها و قوس و قزح را به من بده

و راه آخرین را

در پرده ای که می زنی مکرر کن.

در فراسوی مرزهای تن ام

تو را دوست می دارم.

در آن دور دست بعید

که رسالت اندامها پایان میپذیرد.

و شعله و شور تپش ها و خواهش ها

به تمامی

فرو می نشیند٬

و هر معنا قالب لفظ را وامیگذارد

چنان چون روحی

که جسد را در پایان سفر٬

تا به هجوم کرکس های پایانش وانهد...


در فراسوهای عشق٬

تو را دوست میدارم

در فراسوهای پرده و رنگ.

در فراسوهای پیکرهایمان

با من وعده ی دیداری بده...


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان




دانلود دکلمه

نظرات 10 + ارسال نظر
نفس جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:43

حقیقتا اینقدر این شعر و دکلمه اش اثر داشت ، روی دکلمه تون چندین بار دکلمه کردم این شعر بی نهایت و...
می خواستم ضبط کنم ، نشد ! اگه بشه روزی حتما مزه مزه اش می کنم با موسیقی !
معرکه بود..

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:26

مرسی......مثه همیشه فوق العاده و عالییییییییییی

)):

نفس دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:34

نگرانمون کردید ! عادت به اینهمه سکوت یجا نداریم!!!
نکنه منتظرید ما براتون دکلمه کنیم شما کامنت بذارید؟

چرا که نه ؟ من شنونده خوبی هستم

یاقوت سبز چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 http://1yaghoot.blogfa.com/

بسیار زیباست ...
بنده هم این پست را دارم.
لطف فرموده سری بزنید.
تشکر.

یاقوت سبز چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 http://1yaghoot.blogfa.com/

مایلم ای صوت را با صدای شما داشته باشم
لطف می کنید کد آنرا برایم بگذارید؟
تشکر

یاقوت سبز چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:42 http://1yaghoot.blogfa.com/

تمنا دارم این آهنگ تان را برایم ارسال کنید.
تشکر.

http://gigpars.com/upload/2ac7_dar_farasoye-rezaa.mp3

در ادرس بالا میتونید دانلود کنید مستقیم

شهروند سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:14

بسیار زیبا

*** یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:35

پله پله می روم از فرش تا عرش خدا…
وَه چه حالی دارد این روحی که از تن شد

هزار بار دوسش داشتم

همه جسمم میشود 50 کیلو اما عجب قدرتی دارد این 50 کیلو
روزی که روحم آزاد شود و جسمم خوراک کرکسها ...
وه چه حالی دارد این روحی که از تن شد جدا

حمید جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:50

بسیار عالی و زیباست . یاد استاد م بامداد احمد شاملو بخیر
باشه .
حیف و هزار افسوس که در مملکتمون به این راحتی از بین می روند و ما در حسرت آنها سالها در ماتم از دست دادنشان
به غم بنشینیم.به امید روزی که ایران از دروغ و جهل و تعصب رهایی پیدا کنه.

امیرحسین دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 23:20

فوق العاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد