دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

صدا کن مرا صدای تو خوب است-سهراب سپهری-دکلمه رضا پیربادیان

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

 که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

 من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم ترا پیش بینی نمی کرد

 و خاصیت عشق این است

 کسی نیست

 بیا زندگی را بدزدیم آن وقت

میان دو دیدار قسمت کنیم

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم

بیا زودتر چیزها را ببینیم

ببین عقرباک های فواره در صفحه ساعت حوض

زمان را به گردی بدل می کنند

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را

 مرا گرم کن

و یک بار هم در بیابان کاشان هوا ابر شد

و باران تندی گرفت

 و سردم شد آن وقت در پشت یک سنگ

اجاق شقایق مرا گرم کرد

در این کوچه هایی که تاریک هستند

 من از حاصل ضرب تردید و کبریت می ترسم

من از سطح سیمانی قرن می ترسم

 بیا تا نترسم من از شهرهایی که خاک سیاشان چراگاه جرثقیل است

مرا باز کن مثل یک در به روی هبوط گلابی در این عصر معراج پولاد

مرا خواب کن زیر یک شاخه دور از شب اصطکاک فلزات

اگر کاشف معدن صبح آمد صدا کن مرا

 و من در طلوع گل یاسی از پشت انگشت های تو بیدار خواهم شد

 و آن وقت

حکایت کن از بمبهایی که من خواب بودم و افتاد

حکایت کن از گونه هایی که من خواب بودم و تر شد

بگو چند مرغابی از روی دریا پریدند

در آن گیر و داری که چرخ زره پوش از روی رویای کودک گذر داشت

قناری نخ زرد آواز خود را به پای چه احساس آسایشی بست

بگو در بنادر چه اجناس معصومی از راه وارد شد

چه علمی به موسیقی مثبت بوی باروت پی برد

چه ادراکی از طعم مجهول نان در مذاق رسالت تراوید

و آن وقت من مثل ایمانی از تابش استوا گرم

 ترا در سر آغاز یک باغ خواهم نشانید



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان



دانلود مستقیم

نظرات 19 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید.........


مرسیییییییییییی.....................

نگین دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:57

چرا آخرشو نخوندین ؟ جا نشد؟این بار خیلی بهتر بود

هیچ وقت از قسمت دوم این شعر باندازه قسمت اولش لذت نبردم.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:45

سلام
خوبی مسیحا؟
من همیشه میام ودکلمه هاتو دانلود میکنم

از موقعه ای که من نظر نمیدم دکلمه هات خیلی قشنگ تر شدن

توام سراغی ازم نگرفتی

واسه همین دوتا دلیل یواشکی که تو نبینی میام تو وبلاگت ...یواشکی هم میرم

می دونی مسیحا....خیلی حس بدیه

اینکه فکر کنی بود ونبودت واسه هیچ کس تواین دنیا مهم نیست....گاهی فکر میکنم خدا از آفریدن من پشیمونه....الانه که فقهای اسلام بگن اعوذبالله به خدا صفت انسانی نسبت نده.....

خدا هم خودش میدونسته انسان بودن چه ننگیه که نخاسته هیچ صفت انسانی داشته باشه؟؟؟؟


دوباره دیوونه شدم مسیحا

دارم چرت وپرت میگم

دلم گرفته بود......گاهی خداهم جوابمو نمیده....

خوشحالم میبینمت.
همیشه از کامنت هات انرژی میگیرم

شرمنده ایمیلت رو نداشتم جویای احوالت بشم

نفس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:40

یکی از بهترین دکلمه هاتون بود ! سر شار از شور و امید و ساده خالصانه و صمیمی !و فکر کنم واسه همین اثرش اینهمه باقیه !!!
نمی دونم چند بار گوش دادم ولی دیروز تماما می شنیدم!
بخصوص شروعتون ...

امین جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:09

چرا یه آلبوم منتشر نمی کنید؟ فکر کنم الان به اندازه کافی آماده و حرفه ای شدید که بتونید یه آلبوم حرفه ای مثل آلبوم های مثلا شاملو بدید، مطمئنم شما جایگاه فوق العاده ای پیدا می کنید

اون زمان که نوار بیرون میدادن هنوز اینترنت نبود
وگرنه شاملو هم کاراشو میذاشت همین جا

شقایق یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:30

چه صدای گرم و دلنشینی تبریک میگم
ممنون

امین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:15

این چه حرفیه مرد مومن!!! وقتی که حرف از آلبوم دادن میشه یعنی کار حرفه ای. یعنی ساخت موسیقی برای تک تک ابیات و تولید یک کار قوی که مخاطب های زیادی رو جلب کنه. به نظرم حیفه صداتون شناخته نشهو

مرتضی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

واقعا معرکست ... معرکه ...!
خدا قوت ...
با ادبیات میونه ی خوبی نداشتم، اما حالا خیلی بهتر درک می کنم ...

خیلی داغون بودم ، اما بعد از شنیدن یه سری از دکلمه ها کلا حس و حالم عوض شدهه ...

تشکر فراوان ...
ممنون ...

موفق تر از قبل باشید

شاد باشی

بی همتا سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:34 http://tabasom-ziba. Blogfa. Com

والا صدای شما خوب است

ممنونم

Nahid یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:03

خیلی عالی بود آفرین

فاطمه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 23:41

مثل همیشه عالی

حمیده شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 22:36

سپاس
صدای دلنشینی بود
و از ان زیباتر موسیقی متن

ن ف جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:06

خیلی خوب بود دوست گرامی
صدای گرمی دارید




لطفا بفرمایید اسم موسیقی متن این تراک چیه؟
ممنون

از کارهای خلعتبری سرچ کنید پیدا میکنید

حیدری دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:09

عالی بود من عاشق شعر های سهراب سپهریم

asma پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 15:40

زندگی زیباست

فاطمه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 15:04

عالی بود

Sogol دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:35 http://khodalover.blogfa.com

این شعر یه احساس عجیبی به ادم میده
من با شعرای سهراب سپهری فکر میکنم که ایشون یه ادم برونگرا در عین حال منزوی و با احساسی بوده که هیچ احساسی رو توی شعرش پنهان نمیکرده یعنی از گفتن احساساتشون به زبان خودشون و اینکه شاید کسی نمیفهمه واهمه ای نداشته باشه شعرای سهراب سپهری رو باید تو عمقش بری

امیر یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 07:58 http://2words.blogfa.com

سلام. استفاده کردم. فقط "عقربکها" اشتباهی "عقرباک" نوشته شده. فعلا شعر را خواندم. فرصت نشده دکلمه رو گوش کنم. گفتم فعلا این کامنت رو بذارم. سلامت باشید

فاطیما چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 09:45

با همه ی احترامی ک برای استاد شکیبایی قائلم ولی این صدا برای این شعر خییییلیییی دلنشین تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد