دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من هستم و دوباره دلی -رضا قریشی نژاد-دکلمه رضا پیربادیان


من هستم و دوباره دلی بی قرار تو
این کوچه های خسته ی چشم انتظار تو
منظومه ی بلند غزل های ناز من!
خورشید هم ستاره شود در مدار تو
زیبا ترین تغزل بارانی منی
می بالد عاشقانه غزل در بهار تو
عطری نجیب می وزد از واژه های من
هرگز نبوده این همه شعرم دچار تو
بخشیدم عاشقانه دلم را به چشمهات
باشد که بی بهانه شود در کنار تو
جایی که عشق نیز دچار تو می شود
از من عجیب نیست شوم بی قرار تو


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 7 + ارسال نظر
نفس شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

عمیقا لطیف بود ...شعر و احیا کرد انگار بارانی بود که روی سر شعر ریخته و تلطیفش کرده و رشد داده بهش...
وه چه موسیقی ای...
واقعا حظ بردم...

مریم شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

خیلیییییییییییی خیلییییییییییییی خیلیییییییییییی فوق العادهههههههههههه اینو دکلمه کردین............

یه آرامش خیلیییییییی خوبی تو صداتونه تو این دکلمه..........عاشقشممممممممممممم


مرسییییییییی..........عالیهههههههه

.! یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

قرب تو را دلیل همین بس بوَد که من
افتاده ام به یاد تو هر جا نشسته ام!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

مسیحا
دلم گرفته
چرا دوباره شعر عاشقانه دکلمه کردی

حیف غمی که تو صداته نیست
ازعشق نگو....دکلمه نکن

.....مسیحا من اینارو دارم با گریه برات تایپ میکنم



بزن چنگ در پرده ارغنون
رهایم کن از چنگ دنیای دون









صالحی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:43

تو را می شناسم تو از نسل آیینه هایی

حدیثه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:08

خیلی قشنگه

واقعا شعر زیبایی هستش .

نوید جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 01:32

من یکی از شاگر داشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد