دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

محبوب من ماهی‌ست با چشمان معمولی-غلامرضا طریقی-دکلمه رضا پیربادیان

در دفترِ شعر من«این دیوان معمولی»
محبوب من ماهی‌ست با چشمان معمولی !

برعکس آهوهای حیران در هزاران شعر
او نیز چیزی نیست جز انسان معمولی

با پای خود دور از «پری‌دُم»های دریایی
عمری شنا کرده‌ست در یک وان معمولی

محبوب من جای قدح نوشیدن از ساغر
یک عمر چایی خورده در فنجان معمولی

او جوجه‌تیغی روی پلک خود نچسبانده !
تا نیزه‌ای سازد از آن مژگان معمولی

محبوب من این است و من با سادگی‌هایش
سر می‌کنم در خانه‌ی ارزان معمولی

جای گلستان می‌توان با بوسه‌ای خوش بود
در یک اتاق ساده با گلدان معمولی

با عقد دل فرقی ندارد شاهد عقدت
قرآن زرکوب است یا قرآن معمولی

عاشق اگر باشی برای بردن معشوق
اسب سفیدت می‌شود پیکان معمولی

معشوق من پاک است و عشقم پاک اما من ...
من کیستم در متن این دوران معمولی ؟!

من هم بدون سیم و زر یک شاعر پاکم

یک شاعر از نسل بدهکاران معمولی !



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان




نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51

ممنونم که شعرای قشنگی این جا گذاشتید. متاسفانه نمتونم گوش بدم

گنجینه خلوت من دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:46 http://marjandabiri.blogfa.com/

دکلمه ها عالی هستند
اما ایکاش استاد عزیز در ادای برخی کلمات به هجاها بیشتر بها بدهند چون معنا طور دیگری تعبیر می شود .
سپاس و هزاران درود
موفق باشید

زنده باد

سید محسن شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 18:20

ابزار رهائی انسان ، همان ابزار نابود کننده، اوست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد