دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

به تو می اندیشم-فریدون مشیری-دکلمه رضا پیربادیان

به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم به تو میاندیشم
تو بدان این را تنها تو بدان
تو بیا
تو بمان با من تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب
من فدای تو به جای همه گلها تو بخند
اینک این من که به پای تو درافتاده ام باز
ریسمانی کن از آن موی دراز
تو بگیر
تو ببند
تو بخواه
پاسخ چلچله ها را تو بگو
قصه ابر هوا را تو بخوان
تو بمان با من تنها تو بمان
در دل ساغر هستی تو بجوش
من همین یک نفس از جرعه جانم باقی است

آخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان



دانلود دکلمه



دانلود بازخوانی دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:56

"بلبل این باغ پرآوازه باد
دم به دمش زمزمه ای تازه باد"
(وحشی بافقی)

درود بر شما

علی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:11

بسیار خوب و تاثیرگذار. نسبت به همیشه احساسمند تر بود جناب پیربادیان.

مریم دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:23

خیلیییییییییی خیلییییییییییی عالیییییییییییییییییییه


خیلیییییییییییییییی مرسی..............

مجتبی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 21:08

بسیار زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد