دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

از رنجی خسته ام که ازآنِ من نیست-شاملو-دکلمه رضا پیربادیان

از رنجی خسته ام که ازآنِ من نیست
بر خاکی نشسته ام که ازآنِ من نیست
با نامی زیسته ام که ازآنِ من نیست
از دردی گریسته ام که ازآنِ من نیست
از لذّتی جان گرفته ام که ازآنِ من نیست

به مرگی جان می سپارم که ازآنِ من نیست.


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود دکلمه

نظرات 7 + ارسال نظر
nariman دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29

درود عالی بود عالی باز هم ترکیب زیبای شاهکار شاملوی بزرگ ولحن دلنشین رضای گرامی و
اوج لذت شنونده عالی .............
همه چیز در حد کمال

مریم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

طنین غریب صدایتان

چونان پتکی سنگین

قفس سینه را در هم می شکند ...

saegh چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:55

ممنونم

ک دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 15:02

ممنون. در ضمن این شعر توسط آقای شاهین نجفی بازخوانی شده که بسیار زیباست ؛ اگر مایل بودید اون رو هم بشنوید. اسم موسیقی (پرولتاریا) ست.

Roya پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 21:01

شاعر اصلی این شعر ناصر رزازی شاعر کرد (به زبان کردی) است که شاملو در واقع آنرا ترجمه کرده و شاهین نجفی هنرمند نخبه از دو بیت اول این شعر در شعر پرولتاریا استفاده کرده و شعر در ملامت زندگی اکثر مردم دنیا زیر بار قدرت و توان مالی و تبلیغات شرکت های غول سرمایه داری و حامی دیکتاتوری های عقب افتاده در کشورهای مختلف جهان سومی است.

Hessam دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 22:54

استاد این شعر برای سال ۱۳۳۸ هست یعنی منصور رزازی در ۴سالگی این شعر رو سروده؟؟

ماردین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 21:03

اصل شعر مربوط به شاملو هست و شاعر ناصر
حسامی به کوردی برگردان کردن و خواننده نامدار کورد ناصر رزازی در آلبوم نیاز خوندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد