دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من نه خود می روم ، او مرا می کشد -هوشنگ ابتهاج-دکلمه رضا پیربادیان

من نه خود می روم ، او مرا می کشد
کاه سرگشته را کهربا می کشد
چون گریبان ز چنگش رها می کنم
دامنم را به قهر از قفا می کشد
دست و پا می زنم می رباید سرم
سر رها می کنم دست و پا می کشد
گفتم این عشق اگر واگذارد مرا
گفت اگر واگذارم وفا می کشد
گفتم این گوش تو خفته زیر زبان
حرف ناگفته را از خفا می کشد
گفت از آن پیش تر این مشام نهان
بوی اندیشه را در هوا می کشد
لذت نان شدن زیر دندان او
گندمم را سوی آسیا می کشد
سایه ی او شدم چون گریزم ازو ؟

در پی اش می روم تا کجا می کشد


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان



شنیدن بازخوانی دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

دیر زمانی در او نگریستم
چون از او نظر باز گرفتم
همه چیز به هیئت او در آمده بود
آنگاه دانستم که مرا دیگر از او گریز نیست.

"شاملو"

چون همیشه عالی.

.! دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

بگذار برایت چای بریزم ٬ امشب به شکل غریبی خواندی, صدایت نقشی زیباست در تاریخِ گلِ سرخ!

فروغ دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:37

سلام زیبا بود ولی چرا دکلمه های آن لاینی که میخونید رو نمیتونم دانلود کنم مثلا همین (دلخوشم با غزلی تازه)

زیر همه دکلمه ها لینک دانلود هست اول باید پیداش کنید با گزینه جستجو در صفحه پیداش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد