دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش- بهروز یاسمی-دکلمه رضا پیربادیان

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم
چند وقتی است که تنها به تو می اندیشم
به تو آری،به تو یعنی به همان منظر دور
به همان سبز صمیمی به همان باغ بلور
به همان زل زدن از فاصله ی دور به هم
یعنی آن شیوه فهماندن منظور به هم
به تبسّم،به تکلّم،به دل آرایی تو
به خموشی، به شکیبا، به تماشایی تو
به نفسهای تو در سینه ی سنگین سکوت
به سخن های تو با لهجه ی شیرین سکوت
در من انگار کسی در پی انکار من است
یک نفر مثل خودم عاشق دیدار من است
یک نفر ساده چنان ساده که از سادگیش
میشود یک شبه پی برد به دلدادگیش
شبحی چند شب است آفت جانم شده است
اول نام کسی ورد زبانم شده است
آه ای صاف تر از آئینه یک لحظه بایست
راستی این شبح هر شبه تصویر تو نیست؟
اگر این حادثه هرشبه تصویر تو نیست
پس چرا رنگ تو با آئینه اینقدر یکی است
حتم دارم که تویی آن شبح آینه پوش
عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش
آری آن سایه که شب، آفت جانم شده است
آن الفبا که همه ورد زبانم شده است
آن الفبای دبستانی دلخواه، تویی

عشق من آن شبح تار شبانگاه، تویی




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود مستقیم

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:20

درود بر شما که با صدای آهنگین وگرمتان دنیایی سرشار از آرامش را به شنونده هدیه می دهید.

راحیل شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:29

سلام باعرض خسته نباشید
واقعا ممنون صداتون آرامش بخشه مخصوصا با این شعر زیبا که سالهاس درتمام لحظات زندگیم زمزمه اش میکنم و دنیا خاطره ازش دارم خیلی جاها برای خیلی ها خوندم/ واقعا تشکر

Fo چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:14

ویبراسیون ذاتی صداتون فوق العاده است... فوق العاده....

ممنونم::

مهتاب کیانی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:06

من دیوونه این شعرم آخه خاطراتی که باهاش دارم فراموش نشدنیه...

مهتاب شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:10

A.D پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:19 http://a-dodangeblogfa.com

مالکیت آسمان از آن کسانیست که به زمین دل نبسته اند
آسمان قلبتان آبی با این صدای آسمانی
من شما را با این دکلمه شناختم و این شعر بسیار زیباست
در من انگار کسی در پی انکار من است....
...
انگار کلمات با آوای شما رقاصی می کنند
دست مریزاد

سلام یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 23:11

معنی بیت درمن انگار کسی در پی انکار من است چی؟

Hdm چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 21:59

عاشقش شدم

رها سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 07:57

عاقبت بخیر شین
عاااالی بود.

راحیل دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 00:56

شعریست پر از احساس ایکاش بیشتر به عمق سادگی عاشق شدن اشاره میکردین هرچه احساس ساده تر وعمیق تر در عوض ظرافت بیشتر میشود ...احساسی که این شعر در مت برانگیخت شباهت بسیاری به شعر بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...داشت اما دوست داشتم همان عمق وهمان ظرافت وهمان دوام را دوباره تجربه کنم واگر بیشتر به ظرافت عاشقی می پرداختین این حس دوباره زنده میشد ... سپاس وآرزوی روزهای بهتر

حسن جمعه 20 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 20:22

من تو دوران دانشجویی یه هم اتاق داشتم هرشب این شعر رو میخواند خیلی لذت می بردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد