دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

نشد که زندگی ام را کمی تکان بدهی-زهرا شعبانی-دکلمه رضا پیربادیان

"نشد که زندگی ام را کمی تکان بدهی
نخواستی سر این عشق امتحان بدهی
نخواستی که بمانی و دردهای مرا
فقط یکی دو سه سالی به دیگران بدهی
قرار بود همین روزها به هم برسیم
قرار بود تو بابا شوی و نان بدهی
نگو که آمده بودی سری به من بزنی
و بعد بگذری و دل به این و آن بدهی
نگو از اول این راه عاشقم نشدی
نگو که آمده بودی خودی نشان بدهی
گناه فاصله ها را به پای من زدی و...
نخواستی به تن خسته ام زمان بدهی
چه اتفاق غریبی ست اینکه دل بکند
کسی که حاضری آسان براش جان بدهی
نشسته ام سر سجاده رو به روی تو باز

هنوز منتظرم در دلم اذان بدهی.....



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 3 + ارسال نظر
خسته یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://boghzhay-e-man.blogfa.com

عالی بود استاد...سپاس

الی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:03

اصلا پیکو فایل دانلودنمیکنه حیفه من میخواستم صداتونوداشته باشم لطفا یه کاریش بکنیدسریعترمن عاشق دکلمه هستم

درست میشه گاهی همینجوریه

ن دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

خواهش میکنم این سرورروعوض کنید پیکوفایل دانلودنمیکنه این شعرهم خیلی زیباس نانوکام بذارید این دانلودنمیشه .چرادیربه دیرمیاید

چه سایتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد