دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

ای لبت ساغر بیجاده من- حسین منزوی -دکلمه رضا پیربادیان


ای لبت ساغر بیجاده من

 

 بوسه ات ناب ترین باده من

 

 ادمیزاده واین زیبایی؟

 

 با تو رازی است پریزاده من

 

 ای هماغوشی تو مایده من

 

 وی تنت سفره اماده من

 

 سر به افلاک رساند از عشقت

 

دلک خاکی افتاده من

 

تا ببندم به نمازت قامت

 
بستر وصل تو سجاده من

 

تا بدانجا که تو هستی برسم

 

از کجا می گذرد جاده من؟

 


سرورعنایی وازادی را

 


از تو اموخته ازاده من

 

رقم حسن خدا دادی تست

 
هنر طبع خدا داده من

 

تا به تبیین جهان پردازم

 

عشق تو فلسفه ساده من


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:03

پیکوفایل اصلا دانلود ازسیو صفحه میکنه خیلی دلم میخوادصداتونوگوش بدم ولی باپیکوفایل نمیشه

خب نباید از گزینه خود سیو تو منو استفاده کنید
اون لینکی رو که گذاشتم توی پست باز میکنید پایین اش یه دکمه قرمز رنگ هست روش نوشته "دریافت فایل" روی اون کلیک کنید دانلود میشه

سهیل جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:47 http://Titbit.BlogSky.Com

از مرز خوابم می‌گذشتم
صدای ِ تو مثل سایه‌ی یک نیلوفر زیبا
روی تمام دل گرفتگی‌هایم افتاد
کدامین باد دانه‌ی نیلوفریت را
به سرزمین خواب من آورد
نیلوفرت جوانه زد، رشد کرد
چشمانم را میان خواب گشودم
صدای ِ تو مثل همان نیلوفر به همه‌ی زندگی من پیچیده شد
آری نیلوفر در من ریشه دوانیده بود و
صدای ِ تو ...
و دوباره صدای ِ تو تمام هستیم شده بود ...

تقدیم با احترام ؛ اصلاً قابلی نداشت..

ممنونم سهیل جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد