دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

کاری به کار عشق ندارم -قیصر امین پور-دکلمه رضا پیربادیان

نه!

کاری به کار عشق ندارم!

من هیچ چیز و هیچ کسی را

دیگر

در این زمانه دوست ندارم

انگار

این روزگار چشم ندارد من و تو را

یک روز

خوشحال و بی ملال ببیند

زیرا

هر چیزی و هر کسی را

که دوستتر بداری

حتی اگر یک نخ سیگار

یا زهرمار باشد

از تو دریغ میکند...

پس

من با همه وجودم

خود را زدم به مردن

تا روزگار، دیگر

کاری به کار من نداشته باشد

این شعر تازه را هم

ناگفته میگذارم...

تا روزگار بو نبرد...

گفتم که

کاری به کار عشق ندارم!



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

 

نظرات 6 + ارسال نظر
خسته جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

3>
بسیار زیبا....

مهتاب شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:42

چه موهبتی بود یافتن شما در دل این شب تنهایی! صدای دلنشینی دارید و انتخاب شعر و موسیقی عالیست پاینده باشید.

فرح ناز یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 http://farahnaaz.blogsky.com/

درود بر شما
بسیار زیباست

جواد دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:09

سلام

نفستان گرم، کارتان درست. گاهی اوقات شنیدن دکلمه هایتان در آخر شب حس خوبی به اتسات می دهد که خستگی را تا حدودی می زداید. نمی دانم اگر به لحاظ حقوق مولف مشکلی نباشد دوست داشتم چند غزل هم از فاضل نظری با صدای شما بشنوم.
(با عرض پوزش نشانی ایمیل معتبر نیست چون می خواهم ناشناس باقی بمانم)

.! چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:45

و مدام دلم برای دیروزهایم تنگ می شود
باور نمی کنم
اما چگونه به بی قرار شدنِ من عادت کردی
الف بای درد مشترک را به خاطره ها سپردی
عجب قانونِ بی رحمی ست
تو به فراموشی قناعت می کنی

دیوانه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 16:05

اگه عاشق کسی شدید برای رسیدن بهش هر کاری بکنید بخاطرش گدای کنید .تحقیر بشید .خفت بکشید.غرورتونو بشکنید .که ی روز مثل من پشیمون نشید عشق ارزششو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد