دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من زنده بودم اما انگار مرده بودم -محمد علی بهمنی-دکلمه رضا پیربادیان

من زنده بودم اما انگار مرده بودم
از بس که روزها را با شب شمرده بودم
یک عمر دور و تنها، تنها بجرم این که
او سرسپرده می خواست ، من دل سپرده بودم
یک عمر می شد آری در ذره ای بگنجم
از بس که خویشتن را در خود فشرده بودم
در آن هوای دلگیر وقتی غروب می شد
گویی بجای خورشید من زخم خورده بودم
وقتی غروب می شد وقتی غروب می شد

کاش آن غروب ها را از یاد برده بودم




دانلود با لینک مستقیم


نظرات 3 + ارسال نظر
فرح ناز پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:43 http://farahnaaz.blogsky.com/

بسیار بسیار زیبا مثل همیشه

درود بر شما

عبدالمهدی منتظر چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 http://deklame313.blogfa.com/

سلام خیلی قافیه هاش زیبا بود

ممنون

محمد جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:02

سلام...این فایل هم مشکل دانلود دارد...
لطفا مجددا در پیکوفایل اپلود بفرمایید...
یک دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد