دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دو شعر از شفیعی کدکنی-دکلمه رضا پیربادیان

ای شاخه ی شکوفه ی بادام
خوب آمدی
 سلام
لبخند می زنی ؟
 اما
 این باغ بی نجابت
با این شب ملول
زنهار از این نسیمک آرام
 وین گاه گه نوازش ایام
بیهوده خنده می زنی افسوس
بفشار در رکاب خموشی
پای درنگ را
 باور مکن که ابر
باور مکن که باد
 باور مکن که خنده ی خورشید بامداد
من می شناسم این همه نیرنگ و رنگ را
----------------
من عاقبت از اینجا خواهم رفت
پروانه ای که با شب می رفت
این فال را برای دلم دید.

دیری است٬
مثل ستاره ها چمدانم را
از شوق ماهیان و تنهایی خودم
پر کرده ام٬ ولی
مهلت نمی دهند که مثل کبوتری
در شرم صبح پر بگشایم
با یک سبد ترانه و لبخد
خود را به کاروان برسانم.

اما٬
من عاقبت از اینجا خواهم رفت
پروانه ای که با شب می رفت٬

این فال را برای دلم دید.



دانلود با لینک مستقیم 







نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:26

کاش میشد
پروانه های شب را
به کلبه ای که خورشید به سقف آن آویزان است
مهمان کرد...

بسیار زیبا و دلنشن .

سپاس.

ممنون مریم خانم

فرح ناز سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 http://farahnaaz.blogsky.com/

این طبع هنردوست و هنرمند را سپاس

آفرین ها و درودها بر شما

ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:48

انتخاب شعر خوب،دکلمه بسیار زیبای شما که احساس شاعر را شاید از خود شاعر هم بیشتر منتقل میکند هنرتان را موهبتی میدانم

ممنونم

محمد جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:07

مشکل دارد...مجددا اپلود بفرمایید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد