دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

چرا تنها تو؟-نزار قبانی -دکلمه رضا پیربادیان

چرا تو؟

چرا تنها تو؟

چرا تنها تو از میان زنان

هندسه حیات مرا در هم می ریزی

پا برهنه به جهان کوچکم وارد می شوی

در را می بندی و من

اعتراضی نمی کنم؟

چرا تنها تورا دوست می دارم و می خواهم؟

می گذارم بر مژه هایم بنشینی و

ورق بازی کنی

و اعتراضی نمی کنم؟

چرا زمان را خط باطل می زنی و

هر حرکتی را به سکون وا می داری؟

تمام زنان را می کشی در درون من

و اعتراضی نمی کنم!

چرا از میان تمامی زنان

کلید شهر مطلایم را به تو می دهم؟

شهری که دروازه هایش

بر هر ماجراجویی بسته است

و هیچ زنی

پرچمی سفید را بر برج هایش ندیده!

به سربازان دستور می دهم

با مارش به استقبالت بیایند

و مقابل چشم تمام ساکنان

در میان آوای ناقوس ها با تو عهد می بندم!

شاه زاده ی تمام زندگی من!

ترجمه یغما گلرویی






دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 7 + ارسال نظر
.! جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:17

شعر زیبایی انتخاب کردی .

ممنون

آزاده یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:28

مدت هاست که دکلمه هاتون را گوش میدم

همیشه لذت میبرم از شنیدن اشعار زیبا با صدای دلنشین شما

همیشه شاد باشید و موفق

زنده باشید

مهدی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:21 http://independent.blog.ir

این که از لینک مستقیم استفاده می کنید عالیه
هم سرعت دانلود بالاتره، هم قابلیت ریزوم داره
ممنون

ممنون

لیلی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:39

هم انتخاب شعرا و هم صدا و حس و حال خوندنش... همه عالی بودن. ممنون واقعا

مرسی

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:40 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

دلنشین

محمد جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:17

این فایل و نیز لینک زیر مشکل دانلود دارند..
http://pirbadian.blogsky.com/1392/11/06/post-351/#comments

Mah شنبه 9 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 18:59

سلام ممکنه بازخوانی کنید؟ لینک متاسفانه مشکل داره

لینک و درست کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد