دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

گل من با که نشستی که مرا یادت رفت -احمدرضا زارعی -دکلمه رضا پیربادیان

گل من با که نشستی که مرا یادت رفت

از نگاهم چه سبب فرصت دیدارت رفت

چه کسی بود در اندیشه ات ای مونس جان

که سحرگاه چنین خفته و بیدارت رفت

به کجا بود تو را زمزمه ای خوشتر از عشق

کاین چنین ساده تو را خاطر دلدارت رفت

از غمت سینه کجا چاک نموده ست کسی

تا که این دلشده از دیده بیمارت رفت

گرمی دست که دلگرمی شبهایت گشت

تب عشق چه کسی بر رخ تبدارت رفت

هوس روی که بوده ست که دلخواهت کرد

اشک هجران که بر دیده خونبارت رفت






دانلود با لینک مستقیم

نظرات 4 + ارسال نظر
ازاده پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:58

درود بر شما
بسیار بسیار زیبا بود

لذت بردم...
وقتی در غربت باشی همه ی روزها مثل غروب های جمعه ی وطن است.
..
شنیدن شعرهای بینهایت زیبا با صدای گرم شما
نمیگذارد از سرمای تلخ غربت یخ ببندم...

چه تلخ

ابی خاکستریم یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:54 http://zmokhtari57.blogfa

درود بر نفس گرمتان
آنچنان خرسند شدم که کد بعضی از دکلمه ها را ساختم و برای وبم را به طنین صدایتان آراستم
شاد روز باشید و نفستان همیشه گرم

ممنون از شما

فرح ناز چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:23

درود ها بر شما گرامی

دلانه می ستایم این احساس مواج در صدا یتان را .
کارهایتان یکی از دیگری زیباتر و دلنشین تر .
به پاس این همه زیبایی سروه ای تقدیم می کنم :

***
صدای تو چه عاشقانه مرا کوک می کند....

صدای تو نهایت خوبی است در این شب تنهایی

سوسو می‌زند صدای تو روشنم می‌کند

تنها زمزمه‌ی صدای تو

پریشانیم از گیسوان تو

و حیرانیم بیقراری مردمکانت

صدایم می‌کنی و من می‌رویم

بگذار به صدایت تکیه کنم

صدای تو بیداری گلهاست



صدای تو اتاقم را پر کرده ست

صدای تو رقص گل‌های قالی ست

آرام گام بر می‌دارم با صدای تو

صدای تو راه است راهنما ست

صدای تو در خیابان گم نمی‌شود

هم جنس مردم نمی‌شود

صدای تو ماشین نیست آن نیست این نیست

صدای تو مانند خود تو ست

من با صدای تو می‌خوابم

رویاهایم با صدای تو تعبیر می‌شود

صدای تو شعر است موسیقی است

صدای تو عشق است

اصلاً با صدای تو است که جهان تسخیر شده است


همه اتاق من در طواف صدای تو جاریست

من تنها به صدای تو تکیه می‌کنم

این تکیه گاه را از من دریغ نکن

در صدایت مانند برق نگاهت چیزی است که من به آن محتاجم

من را از این بیشتر محتاج نکن

این نگاه را از من دریغ نکن

صدایت را از من نگیر.

مرسی فرح ناز خانم

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:44 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

من نگـــرانـَـم
نـِـگران این دل دل زدن ها
نـِـگران این ثانیه ها و این لحظه ها
نـِـگران این افکار نا مرتب و مغشوش
آخــَــرَش به کـُـجــا خـواهـَـد رسـیـد ؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زیبا و گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد