دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

ای ساربان آهسته رو کارام جانم می‌رود- سعدی -دکلمه رضا پیربادیان

ای ساربان آهسته رو کارام جانم می‌رود    
    وان دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود
من مانده‌ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او    
    گویی که نیشی دور از او در استخوانم می‌رود
گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون    
    پنهان نمی‌ماند که خون بر آستانم می‌رود
محمل بدار ای ساروان تندی مکن با کاروان        
کز عشق آن سرو روان گویی روانم می‌رود
او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان    
    دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود
برگشت یار سرکشم بگذاشت عیش ناخوشم    
    چون مجمری پرآتشم کز سر دخانم می‌رود
با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او    
    در سینه دارم یاد او یا بر زبانم می‌رود
بازآی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین    
    کاشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می‌رود
شب تا سحر می‌نغنوم و اندرز کس می‌نشنوم    
    وین ره نه قاصد می‌روم کز کف عنانم می‌رود
گفتم بگریم تا ابل چون خر فروماند به گل    
    وین نیز نتوانم که دل با کاروانم می‌رود
صبر از وصال یار من برگشتن از دلدار من    
    گر چه نباشد کار من هم کار از آنم می‌رود
در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن    
    من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود
سعدی فغان از دست ما لایق نبود ای بی‌وفا    

    طاقت نمیارم جفا کار از فغانم می‌رود





شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان




دانلود بازخوانی شعر بطور کامل 


نظرات 9 + ارسال نظر
ali یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:06 http://ali1860.rozblog.com/

جالب بود

فرح ناز سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:51

درودها و سپاس های بیکران

آه از سعدی .... آه
مهمان دلخوانده ی زیبایتان و این غزل بی نظیر شدم تا بار دیگر به این باور برسم که استاد سخن سعدی بزرگ، هر غزلش به یک دیوان کامل می ارزد . چندین بار گوش کردم و هر بار تا عمق جانم نفوذ کرد

ای کاش کامل خونده بودینش

صبر از وصال یار من برگشتن از دلدار من
گر چه نباشد کار من هم کار از آنم می‌رود

در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود

ممنون

آزاده سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:17

بسیار زیبا بود

لذت بردم مثل همیشه...

صداتون حالِ ادم را خوب میکنه...

شاد باشید

مرسی

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:51 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

زیبا بود

صدف پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:36

درود.
دکلمه چرا دانلود نمیشه؟

دوباره امتحان کن میشه

صدف جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:05

بله الان شد
بسیار زیبا و دلنشین بود.اما ای کاش کامل خونده بودینش
دکلمه ای که روی وبلاگ هست،قابل دانلوده؟اگه هست از کدوم قسمت وبلاگ باید دانلودش کنم؟؟؟

دانلود نمیشه؟

صدف جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:41

اون که دانلود شد...
منظورم دکلمه ایه که روی وبلاگ پخش میشه.
"دلخوشم با غزلی تازه همینم کافیست..."
توی وبلاگ هست برای دانلود؟

http://salammusic.ir/dl/music/date/ord94/Reza%20Pirbadian%20-%20Collection.zip

محمد رضا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:23

شب تا سحر می‌نغنوم و اندرز کس می‌نشنوم

سلام در بیت بالا تلفظ صحیح کلمه های می نغنوم و مینشنوم چیست؟
لطفا کمکم کنید

احمدی جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:32

عالی بود ممنون بابت انتشار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد