دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

چون پیر شدی حافظ از میکده بیرون شو- حافظ- دکلمه رضا پیربادیان

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی
واین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی
چون عمر تبه کردم ، چندانکه نگه کردم
در کنج خراباتی ، افتاده خراب اولی
چون مصلحت اندیشی دور است ز درویشی
هم سینه پر از آتش ، هم دیده پر آب اولی
من حالت زاهد را با خلق نخواهم گفت
این قصه اگر گویم با چنگ و رباب اولی
تا بی سر و پا باشد اوضاع فلک زین دست
در سر هوس ساقی ، در دست شراب اولی
از همچو تو دلداری ، دل برنکنم آری
چون تاب کشم باری زآن زلف بتاب اولی
چون پیر شدی "حافظ" از میکده بیرون آی

رندی و هوسناکی در عهد شباب اولی




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 http://sedayeashena.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا مثل همیشه
ممنونم آقای پیربادیان از حضورتان
زنده باشید

ممنونم

صالح جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:20

واقعا زیبا و دلنشین بود
هم صدای شما، هم آهنگش و هم شعرش

ممنون

زنده باشید

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:04 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

زیبا بود لذت بردم

s.j چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:17

ظاهرا سایتی که روش آپلود شده، دیگه کار نمیکنه
روی soundCloud هم این دکلمه نبود
اگه امکان داره، دوباره آپلود کنید

تشکر :-)

تست کردم درسته

ممل پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:42

لینک خرابه

یه نفر پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:26

واقعا جزو بهترین دکلمه هایی هست که شنیدم
واقعا ، واقعا دلنشینه.
دکلمه های بیشتری با این نوع مضمون از حافظ مطمئنا مخاطب هاتون رو خوشحال خواهد کرد.

پاینده باشید

رضا ترابی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 13:56

سلام
خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد