دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اجازه هست بگویم: سلام ! حال شما ؟ - غزل کریمی -دکلمه رضا پیربادیان

اجازه هست بگویم: سلام ! حال شما ؟
که باز وصل شود سیم اتصال شما ؟

اجازه هست بگویم که باز دخترکی
نشسته بین ورق های آس فال شما ؟

سلام خوب ترین اتفاق ناممکن
که آتشم زده دریاچه ی خیال شما !

ببخش حضرت آقا ! ولی فقط یک بار
بگو نبودن من در دل زلال شما ،

به درد خورد ؟ دوای جنونتان شده است ؟
رسیده شد رطب اشتیاق کال شما ؟

...
زیاده عرض ندارم ؛ خدا نگه دارت ؛

و بهترین نفس عاشقانه مال شما !





شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود مستقیم

نظرات 3 + ارسال نظر
maria پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:39 http://doctorwho1963-2012.mihanblog.com

سلام
من ماریا هستم.
پدرم برای من همه لینک های دانلودی که در وبلاگتان گذاشته بودید رو دانلود کردند و بعد وقتی صداتونو شنیدم،خیلی خوشم اومد.واقعا صداتون برای دکلمه خوبه!من از طرفدار های شما هستم.اگه مایل بودید به وبلاگم بیایید که با هم تبادل لینک کنیم.

با تشکر از وبلاگ خوبتان

ممنونم ماریا خانم حتما بهت سر میزنم
زنده باشی هم خودت هم پدر گرامیت

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:05 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

ABDUL SHOKOR AMIREE چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:47


خوش دارم که به سایت شما وصل شوم و از غزلهای تان استفاده کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد