دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دو شعر از مهدی فرجی-دکلمه رضا پیربادیان

می توانی بروی قصه و رویا بشوی
راهی دورترین گوشه ی  دنیا بشوی

ساده نگذشتم از این عشق ، خودت می دانی
من زمینگیر شدم تا تو ، مبادا بشوی

آی ! مثل خوره این فکر عذابم می داد ؛
چوب ما را بخوری ، ورد زبان ها بشوی

من و تو مثل دو تا رود موازی بودیم
من که مرداب شدم ، کاش تو دریا بشوی

دانه ی برفی و آنقدر ظریفی که فقط
باید از این طرف شیشه تماشا بشوی

گره ی عشق تو را هیچ کسی باز نکرد
تو خودت خواسته بودی که معما بشوی

در جهانی که پر از وامق و مجنون شده است
می توانی عذرا باشی، لیلا بشوی

می توانی فقط از زاویه ی یک لبخند
در دل سنگ ترین آدم ها جا بشوی

بعد از این، مرگ نفس های مرا می شمرد
فقط از این نگرانم که تو تنها بشوی



--------------------------------------------------


حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقدر ها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی گهگاه دلگرمی شوم

میل - میل توست اما بی تو باور کن که من

در هچوم باد های سخت پرپر می شوم







دانلود با لینک مستقیم


نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:41

ببخشید چه جوری این لینکهای صوتی را انتهای پستاتون اضافه می کنید؟

http://blog.gigpars.com/%DA%A9%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C/

мαяуαм جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 http://khalvatedel4m.blogfa.com

سلام اقای پیربادیان
ارام ترین لحظاتم در این دنیای مجازی در وبلاگ شما میگذره
سعی میکنم غیر از زنگِ صدا تمرکز روی کلمات کنم و این منو آرووم تر میکنه. ممنون از شما و تبریک میگم بهتون برای این احساس تمیز و زیباتون

(سپینود)

مرسی مریم خانم
زنده باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:55

besiyar aaliii..hamishe moafaq bashid

بدون نام پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1400 ساعت 12:28

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد