دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

در دلم خورشید میکاری-اکبر توفیق ریحانی-دکلمه رضا پیربادیان


کمی تا قسمتی ابریست چشمان تو انگاری

سوارانی که در راهند میگویند می باری

تو را چون لحظه های آفتابی دوستت دارم

مبادا شعله هایم را به دست باد بسپاری

مبادا بعد از آن دیدارهای خیس و رویایی

مرا در حسرت چشمان ناز خویش بگذاری

زمستان بود و سرمایی تنم را سخت می لرزاند

و من در خواب دیدم در دلم خورشید می کاری

هوا سرد است و نعش صبح روی جاده می رقصد

عطش دارم بگو: کی بر دلم یک ریز می باری





دانلود







نظرات 2 + ارسال نظر
گل یخ جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:40

سلام.
لینک صداتون توی این پست مربوط به شعر بعدیه. میشه لطف کنید لینک و خوانش مربوط به این شعر زیبا رو هم بگذارید؟
ممنون برای همه خواندن های خوبتون.

مرسی که گفتین
درست شد

وحید سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:49

با سلام اسم شاعر رو غلط درج کردین این شعر شاعرش ایشون نیستن.من مطمینم

تو نت اسم ایشون بود لینک معتبر داری بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد