دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

گنه کردم گناهی پر ز لذت-فروغ فرخزاد-دکلمه رضا پیربادیان


گنه کردم گناهی پر ز لذت
درآغوشی که گرم و آتشین بود
گنه کردم میان بازوانی
که داغ و کینه جوی و آهنین بود
در آن خلوتگه تاریک و خاموش
نگه کردم چشم پر ز رازش
دلم در سینه بی تابانه لرزید
ز خواهش های چشم پر نیازش
در آن خلوتگه تاریک و خاموش
پریشان در کنار او نشستم
لبش بر روی لبهایم هوس ریخت
ز اندوه دل دیوانه رستم
فروخواندم به گوشش قصه عشق
ترا می خواهم ای جانانه من
ترا می خواهم ای آغوش جانبخش
ترا ای عاشق دیوانه من
هوس در دیدگانش شعله افروخت
شراب سرخ در پیمانه رقصید
تن من در میان بستر نرم
بروی سینه اش مستانه لرزید
گنه کردم گناهی پر ز لذت
کنار پیکری لرزان و مدهوش
خداوندا چه می دانم چه کردم
در آن خلوتگه تاریک و خاموش




دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان





نظرات 8 + ارسال نظر
nariman جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:24

بی نهایت زیبا،چقدر لذت بردم
مخصوصا مشخصه که داری روی صدات کار میکنی رضا جان تحریر هایی که میدی به صدات توی این چندتا قطعه مشخصه خصوصا توی قطعه (سلام یعنی برای همیشه...) خیلی از این بابت خوشحالم
تندرست وپاینده باشی استاد

زنده باشی

milad چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:39

صدای گرم و دلنشین، آهنگ خوب جسی کوک با هم باعث شده که (ری را)یی که استاد صالحی برای اون شعر میگه رو لمس کنم.
حس میکنم و امیدوارم که این آهنگ، امضای خاص شما برای شعرهای استاد صالحی باشه

واقعا ممنونم

زنده باشی

علی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:42

سلام
خیلی از دکلمه هاتون لذت بردم.
ممنون
راستی لینکهای مستقیم همشون از کار افتادن اگه دوباره آپلود کنین بی نهایت لطف کردین
متشکر

سپاس

elnazbihes یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:17 http://elnazbihes.blogfa.com

من هم شاعرم،ولی این شعر واقعا قشنگ بود.خیلی خوشم اومد

زنده باشی

حسین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:12

این شعر فروغ بازگو کردن رابطه ای است که مسیر زندگی اش را عوض کرد .جدایی از همسرش پرویز شاپور به دلیل این رابطه بود رابطه با ناصر خدایار

Sahe پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:08

Aaaaaaaaalllli

مهدی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:58

سلام
صدا رو نتونستم گوش بدم

درست شد .

محمد سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1397 ساعت 23:33

عالی روحش شاد یادش گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد