دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

بغض دارد سینه ام حال سه تارم خوب نیست-حمید صادقی مقدم-دکلمه رضا پیربادیان

بغض دارد سینه ام حال سه تارم خوب نیست
هرکه هستی دور باش اینجا کنارم خوب نیست
صحنه ی تکرار بدرود و طلاق ریل هاست
چشم خیس و کوپه و سوت قطارم خوب نیست
تا دلم این شور را از کوک سازم می رود
بین این شوریدگی "فا"ی بکارم خوب نیست
آه ای تبریزِ من از قول مولانا بگو
بعد شمسش رونق شعر و شعارم خوب نیست
از منِ شاعر که پرسی مثنوی هم درد داشت
هرچه دارم شعر بود ،دار و ندارم خوب نیست
حال و روزم خوب نیست ،روزگارم خوب نیست
این حوالی هیچ چیز حول مدارم خوب نیست
یک عمر با سیگار خود مثل برادر باش و بعد
روی پاکت حک شود این زهر مارم خوب نیست
جای من حرفی بزن تنها ترین مضراب من

بغض دارد سینه ام حال سه تارم خوب نیست.....





شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:38 http://neukhabaraavarak.blogfa.com

زیبا زیبا

ممنون

... جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:43

بغض دارد سینه ام...
کاش بین دست خط ها و وجدان ادما فاصله ای نبود..
یه هر شکستنی لبخندی نبود..

زنده باشی

... یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:32

درد در سینه نداری که ندایی نکنی...
...

جواد دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 http://shahrehbaran.blogfa.com

زیبا بود ولی نباید یک بیت فراموش میشد یا به عمد دکلمه نمکردین به نظرم شاه بیت همون بیت بود که دکلمه نشد

مرسی از توجه

... پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:46

خیلـی حــرف اسـت …
کـــه تــــو هـــر روز در گلـــویت
خــــاری کشنـــده احســـــاس کنــی
بـــــــرای کســـی کــه
” بـــدانــــی “
حتــــی یک بــار در عمـــرش
بــه خــاطـــــــر تـــو ” بغـــض ” هـــم نکــــرده اسـت…

ممنون

. چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:59

تو را چه می شد اگر هم کلام من بودی
شریک حال وداع و سلام من بودی...
...
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد