دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اصلاً قبول حرف شما، من روانی‌ام-حامد عسکری-دکلمه رضا پیربادیان

اصلاً قبول حرف شما، من روانی‌ام
من رعد و برق و زلزله‌ام ، ناگهانی‌ام

این بیت‌های تلخِ نفس‌گیرِ شعله‌خیز
داغ شماست خیمه زده بر جوانی‌ام

رودم؛ اگر چه بی‌تو به دریا نمی‌رسم
کوهم؛ اگر چه مردنی و استخوانی‌ام

من کز شکوه روسری‌ات کم نمی‌کنم
من، این من غبار، چرا می‌تکانی‌ام؟

بگذار روی دوش تو باشد یکی دو روز
این سر که سرشکستۀ نامهربانی‌ام

کوتاه شد سی و سه پل و دو پلش شکست
از بعد رفتنت گل ابرو کمانی‌ام

این بیت آخر است، هوا گرم شد؛ بخند

من دوست‌دار بستنی زعفرانی‌ام





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 4 + ارسال نظر
мαяуαм جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 http://khalvatedel4m.blogfa.com/

سلام آقای پیربادیان
مثل همیشه زیبا و دلنشین...
چقدر باحال آدم میره رو ابرا قدم بزنه وقتی گوش میده به دکلمه هاتون
موفق باشید...

(sepinood)

خوشحالم باز میبینمت
زنده باشی

سراب جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:49 http://www.monesterhouse.blogfa.com/

شعرتون خیلی عالی بود
بهم حس خوبی داد برای شروع یک غزل .......
موفق وپیروز
در پناه خدا باشید .....

شاعرش حامد عسکری هست
زنده باشید

mh دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:58

آقا رضای پیربادیان عزیز، بیش از صد بار تا حالا گوشش کرده م این اجرای دوست داشتنی را، لحن و طرز خوانش فوق العاده است... بازی صدای خلاقانه و انتخاب موسیقی، خیلی خوب از آب در امده... خیلی خوب

زنده باشی

سعید جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 23:27

سلام، وقت بخیر
متاسفانه فایل قابل دانلود نیست.

ممنون
درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد