دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

تو فقط بداهه بخند-امیر ساقریچی-دکلمه رضا پیربادیان


تنها خاستگاه نفس های پراکنده ام
درد دوست داشتن توست
تو فقط بداهه بخند
من هر چه بیشتر درد بکشم
طولانی تر عمر میکنم
نگاه کن
امشب تنها برای تو زیبا شده ام

رویاهایم قافیه ندارند

اما با نوازش

قصیده ای میسازم

که از هر جای تنت

سراغ دست هایم را بگیری

راه را نشانت بدهند


همه ی عمر یکطرف

این چند دقیقه خلوت عاشقانه

با تو یکطرف

تنها به همین دم

که از عطر اعتماد آکنده است

فکر کن

من با دستهایم

همه ی راه های رفته را

باز میگردم






دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:18

خیلی به دلم نشست :)

زنده باشی

سارا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:49

شما فوق العاده اید....ممنون از دکلمه هاتون...از همه ی دکلمه ها

زنده باشی

مینا شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:59 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
خیلی زیبا و جالب بود...
خیلی دل نشینه و زیبا هم خوندینش...
زندگی تون پر از شادی...
سپاس بی کران من رو پذیرا باشین...

ممنونم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد