دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

چرا برای دلم یک غزل نمی خوانی-شاعر ناشناس-دکلمه رضا پیربادیان


دلم گرفته برایت... مگر نمی دانی !
چرا برای‌ دلم یک غزل نمی‌خوانی؟

غزل بخوان که بمیرد میان سینه من
غم سکوت خیابان ، غمی‌ که می‌دانی‌

و بغض پنجره بشکن، ببین چه کرده غمت
به این دو وادی‌ وحشت، دو چشم بارانی‌

بیا غزل به فدایت! درانتظار توام
بیا صفای‌ تبستان! تب زمستانی‌!

ببر مرا به نگاهی، ببر مرا گم کن
نشان نمانده برایم... خودت که می‌دانی‌

بیا که پر زند از دل به موج چشمانت
کلاغ شب زده یعنی‌ غم پریشانی‌

و باورت بکند بار دیگر این دل من
دل شکسته‌ی‌ ساده....مگر نمی دانی ؟!






دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین قاسمى شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:33

سلام
واقعا زیبا بود!!!
هم شعر ،هم موسیقى و هم دکلمه!!!
ممنونم که همیشه لذت هدیه مى کنید!!!

زنده باشی

mehrshad چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:19 http://mehrshad1380.blogfa.com

سلام
واقعا قشنگ بودن

فقط با اجازه من یکم جای دیگه کپیشون کردم
اشکالی که نداره؟؟؟

سلام
خوشحال میشم

. پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 16:36

دلم گرفته از این برزخ زمستانی
بیا که بر تن سردم غزل بپوشانی

تمام پیکر من انجماد بهمن سرد
چگونه ذوب شوم در دلت به آسانی

همیشه در عطش واژه های ملتهبم
ببار بر من تشنه ، هوای بارانی!

کجای حادثه بودی ، کجای قصه من
که از تو زاده شده لحظه های طوفانی

من و شقایق و شب درد مشترک داریم
شهود وسوسه در بستر پریشانی

تو فرق می کنی اما ، شبیه آینه ها
پر از تبسم یاسی. زلال و روحانی

ببخش اجازه ندارم که عاشقت باشم
ولی من عاشقت هستم خودت که می دانی

شبیه نبض سراسیمه بی قرار توام
تو بی خیال نشستی و شعر می خوانی
تو بی خیال نشستی و شعر می خوانی
تو بی خیال نشستی و شعر می خوانی

#پروین_نوروزی

بهنام بهامین دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:27 http://www.sokoteparvaneha.blogfa.com

سلام وعرض ادب
این شعر از آثار اینجانب می باشد
لطفا نام شاعر را یادآوری نمایید
باتشکر بهنام بهامین 96/6/6

لینک معتبر دارید بذارید چک میکنم

بهنام بهامین سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1401 ساعت 23:25 http://sokoteparvaneha.blogfa.com

سلام
این شعر از اشعار اینجانب می باشد

بهنام بهامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد