دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﭘﺮ ﺑﺰﻧﻢ ؟ ! ﻣﻦ ﮐﻪ ﭘﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ-شاعر ناشناس-دکلمه رضا پیربادیان

به ﮐﺠﺎ ﭘﺮ ﺑﺰﻧﻢ ؟ ! ﻣﻦ ﮐﻪ ﭘﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﺷﻬﺮ ﺁﻭﺍﺭ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ !
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺷﻮﻕ ﻗﻔﺲ ﺍﺕ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ، ﺩﺭ ﺑﮕﺸﺎ
ﻭﻋﺪﻩ ﯼ ﺩﺍﻧﻪ ﻣﺪﻩ، ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﺳﺮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺩﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺮﻧﺠﺪ، ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ؟ !
ﺯﻫﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻏﺮ ﻣﻦ ﻫﻤﺴﻔﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﺷﻤﻊ ﺍﻡ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﯿﺴﺖ
ﻗﻄﺮﻩ ﻗﻄﺮﻩ ﺑﺪﻥ ﺷﻌﻠﻪ ﻭﺭﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﻣﺎﻫﯽ ﻗﺮﻣﺰ ﮐﻮﭼﮏ، ﺩﻝ ﻣﻦ ﭘﺮ ﺗَـﺮﮎ ﺍﺳﺖ
ﺁﺏ ﺍﯾﻦ ﺗﻨﮓ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺑﺒﺮﻡ، ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﺗﺮﺳﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺷﻤﺎ ﺳﯿﻞ ﺷﻮﺩ،
ﺍﺷﮑﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﺗﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ﻭ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﻢ
ﻫﺮ ﭼﻪ ﭘﻞ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ



 شاعر و کسی میشناسه تو کامنت بگه لطفا


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 10 + ارسال نظر
مرحوم فرازخراسانی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:08

شعر منسوب به سید محمد موسوی هست

ممنونم
زنده باشی

JAVAD شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:25 http://SHAHREHBARAN.BLOGFA.COM

سید محمد موسوی

ممنونم

شبگیر یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:26

سلام
بعضی دکلمه ها دیگه فایلشون وجود نداره، فکر کنم دکلمه هایی که کنارشون، امکان پخش هم هست.

بله سایت سرویس دهنده اش فایل ها رو پاک کرده
دوباره آپ میکنم سر فرصت

معصومه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:51

سلام. مدتی هست که با صداتون مانوس شدم. اما متاسفانه تعدادزیادی از فایل های صوتی قابل دسترسی نیستن.
اگر برای تهیه شون راهی هست لطفا بفرمایید.

بله سایت سرویس دهنده اش فایل ها رو پاک کرده
دوباره آپ میکنم سر فرصت

صدف جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:00

من بطور خیلی خیلی اتفاقی وبلاگتون رو پیدا کردم...
بسیار صدای تاثیرگذار و دلنشینی دارید
موفق باشید

مرسی

ریتا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:08

بی اندازه زیباست،فقط همان مصرع"اشکهایی که فقط نامه برم ریخته است"یا"قطره قطره بدن شعله ورم..."با بسیاری ازشعرهای خوب برابری میکند.

محمد هادی فامورزاده جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:44

شعر متعلق به سید محمد موسوی دوست بزرگوار و عزیزمان

لینک وبلاگ داری ازشون؟

منا مولاپناه سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 http://asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/

شعر: سیمدمحمد موسوی

مرسی
مطمئن شدم عوض میکنم

ساتی پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:07

من شاعر این شعر را در سایت همسریابی شیدایی دیدم یک آقاست علاقمند به اسکی و ورزش و شاعرم هست. برید اون سایت پیداش میکنین.

afsun یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 20:27

استاد فرهاد اصلانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد