دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دلم.. یک اتفاق تازه می خواهد..!!-مهدی مختار زاده-دکلمه رضا پیربادیان

دلم.. یک اتفاق تازه می خواهد..!!

نه مثل عشق و دل دادن..؛
نه در دام غم افتادن..؛
دگر اینها گذشت از ما..!

شبیه شوق یک کودک..
که کفش نو به پا دارد
و گویی کل دنیا را ..
در آن لحظه به زیر کفشها دارد،
دلم یک شور بی اندازه می خواهد!
نه با تو .. با خودم تنها!

فقط گاهی..

دلم.. یک اتفاق تازه میخواهد..!!





شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 5 + ارسال نظر
خانم دانش سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:50

بسیار عااااااالی، برقرار باشید

راحله سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:17

فوق العاده هستش

ثنا جمعه 17 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:49

بسیار عالی

اندیشه یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:59

وای محشر بود واقعا دستتون درد نکنه

sara سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 00:15

بسیار زیبا و دلنشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد