دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

سر تا پایم را خلاصه کنند می شوم مشتی خاک-امیرناصر کاتوزیان-دکلمه رضا پیربادیان

سر تا پایم را خلاصه کنند
می شوم "مشتی خاک"
که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه
یا "سنگی" در دامان یک کوه
یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس
شاید "خاکی" از گلدان‌
یا حتی "غباری" بر پنجره

اما مرا از این میان برگزیدند :
برای" نهایت"
برای" شرافت"
برای" انسانیت"
و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :
" نفس کشیدن "
" دیدن "
" شنیدن "
" فهمیدن "
و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمید
من منتخب گشته ام :
برای" قرب "
برای" رجعت "
برای" سعادت "
من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:
به" انتخاب "
به" تغییر "
به" شوریدن "

به" محبت "








شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:00 http://www.totem.blogfa.com

سلام
سروده ای بس زیبا و دلنشین بود.
بیاد این شعر افتادم:
وقتی گریبان عدم
با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را
پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را
در آسمان ها می کشید
وقتی عطش طعم تو را
با اشک هایم می چشید
من عاشق چشمت شدم
نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

رضا فان2 جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:35 http://rezafani.blogsky.com

سلام آقا رضا . خوبی؟ خوشی ؟ سلامتی؟
بعد از خرابی بلاگفا هرچی صبر کردم دیدم امیدی نیست. لذا منم وبلاگی تو بلاگ اسکای درست کردم. وبلگ شما رو هم لینک کردم. اومدم دعوتت کنم به شنیدن اولین آلبوم دکلمه هام. آلبوم" دوستت دارم" به مناسبت تولّد همسرم . اومدی کادو تولد یادت نره . دست خالی بیای از کیک تولّد خبری نیست. گفته باشم
http://rezafani.blogsky.com

مبارکا باشه

ch پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:53

همیشه دکلمه های شما با صدای زیباتون رو میشنیدم.اما برام جالب بودکه دکلمه "مشتی خاک" که سرچ کردم تاببینم کار کیه دوباره به صدای زیبای شما رسیدم.
کارتون عالی بود و ممنون و سپاسگزار که بدون هیچ حقی کارهای زیباتون رو توی وبلاگ خودتون به اشتراک گذاشتید.

پیروز و سربلند باشید

زنده باشید

ch پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:35

میخواستم بدونم این دکلمه نوشته دکتر امیرناصر کاتوزیان که استاد حقوق بودن، هست؟


پیروز و سربلند باشید

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد