دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

شده عشقت به کسی بیشتر از حد باشد-فریبا عباسی-دکلمه رضا پیربادیان

شده عشقت به کسی بیشتر از حد باشد
هرچه خوبی بکنی با دل تو بد باشد
تو به ایمان برسی اینکه کسی جز او نیست
او بر عکس تو به هرچیز مردد باشد
تو به هر در بزنی تا که به دست آوریش
و جوابش به تو یک عمر فقط رد باشد
بنشینی دو سه تا شعر بگویی که مگر
یکی از این همه شعری ،که بخواهد باشد
همه دلداده ترین فرد تو را بشناسند
او به دلسنگ ترین فرد زبانزد باشد
شده از نم نم باران دلت خیس شوی؟
دایما مشق تو آن مرد نیامد باشد؟
تو ندیدی که چه سخت است بیبینی عشقت
پیش چشمان تو با او که نباید؛باشد...
چه کنم با دل دیوانه که با این همه باز..
سعی دارد که به این عشق مقید باشد
...
بهتر این است که من هم بپذیرم آری

بپذیرم که محال است و باید باشد




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 10 + ارسال نظر
نازنین جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:41

نفس چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:26

مقید باشد...
صدات بهتر از هر موسیقی ای آرام میکنه
بازم میگم به شعرا روح میدی
شعر فقط تنه و شما زنده اش میکنی و روح میدی

noshin چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:29

صدااتون عالیست پر آرامش من با شعر و صدااتون آرامش میگیرم

زهرا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 21:18


قصنگ بود
واقعا اشکم در اومد

اکرم دودانگه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:50 http://a-dodange.blogfa.com

به نام خدایی که همینجاست
با سلام سرکار خانم عباسی شعر شما رو بسیارزیبا دیدم مرحبا
خوشحال میشم نظرتان رو راجع به شعر " عشق عروسکی"خودم بدونم

مدرس چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:26

فوق العاده ست

اکرم دودانگه چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:19 http://a-dodange.blogfa.com

با سلام
من این شعر بی نظیر سرکار خانم عباسی رو بسیار دوست دارم ولی قبلا متوجه اشتباهم نشدم و در وبلاگ شما برای ایشون کامنت گذاشتم
در کانال تلگرامیتون سرچ کردم اما نتونستم این دکلمه رو پیدا کنم
سپاسگزار خواهم شد ..
اگر لطف کنید در کانال تلگرام شر کنید.
مانا باشید.

حتما

nazanin دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:34

واقعا عالیه

امیر شنبه 22 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:40

راستشو بگم من با همین شعر عاشق شدم این شعر دستای مارو بهم گره شد و ثمره اش شد پسر عزیزم ارش

مبارکه

سجاد نظری یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 22:33

فوق العاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد