دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

آرامش تمام غزلها مرا ببخش-امیر طاهری-دکلمه رضا پیربادیان

آرامـشِ تمام غزلها ، مرا ببخـش
رنجانده ام اگرکه دلت را مرا ببخش
مقـصود و مقصد شعـرم فقط تویی
زیباترین ترانه ی دنیا مرا ببخش
دلگیر میشوی و ، دمی دم نمیزنی
سنگِ صبورِاین شب یلدا مرا ببخش
شرمنده ام که کام تو را تلخ میکنم
ای ماهرویِ صادق و زیبا مرا ببخش
من عاشقانه دوست دارمت ، فقط همین

این را قبول میکنی آیا ؟ مرا ببخش




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 11 + ارسال نظر
بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:40

سلوم... اینو اول گوش دادم...
خیلی مرسی
خدا از نفسات راضی باشه

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:01

..از وقتی من وب شمارو پیدا کردم ی تغییرات کوچولو تو وبتون دادید
...
نمی پرسم چرا

چه تغییری؟

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 16:16

خوب خودتون تغییر دادین از من می پرسی

بهم ایمیل بده
pirbadian@gmail.com

Labraka جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:02 http://labraka.parsiblog.com

زیبا بود . نفستون گرم..

ممنون زنده باشید

بی همتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:40

موجودِ خوش صدا چون 100 دانلودت کردم اینجا به نمایندگی از اون صدتا دنگی خوش ات از شما تشکراااات دارم
عاشق این شاعرهایی هستم که شما انتخاب کردید...
خوشحالم می کنی از عاشقانه های مهدی سهیلی ام و عمر خیام رو هم دکلمه کنی با دنگی جووانت

حتما

بی همتا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 00:06 http:// tabasom- ziba. Blogfa.

نگاه کن فروغ رو چندین بار گوش دادم...
از بس که دنگت جووان بود
اونجا نشد کامنت بذارم...
اینجام از اون دستا نداره واست دس بزنم و بگم که براووو
ای هااااوار

یعنی چی دنگت جووان بود
اصطلاح کردیه؟

بی همتا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 17:15

اهوووووووووم کوردیه...
دنگی جووانت...
ینی صدای بسیار زیبایت

مرجان دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:14

با سلام
اجرای بسیار زیبا و انتخابهای به جا و صدای بسیار زیباتر که خوانش اشعار را حال و هوایی دیگر می بخشد.
مانا باشید.

بی همتا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:11

سلام گل شراب مهدی سهیلی رو فردا شب میذاری اینجا

تا حالا ندیدم شعرشو

بی همتا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:21

سلام خوب مهربوون گیان بزن سرچ گل شراب رو واست میاره

A.D سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 18:51

خوش به حال دلبر تو .... آفرین
بسیار زیبا ... مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد