دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

یادتان هست شبی را که سفر می کردید -فریبا عباسی-دکلمه رضا پیربادیان


یادتان هست شبی را که سفر می کردید
 قول دادید و گفتید که بر میگردید 
دست من را که گرفتید کمی جاخوردم
 تازه فهمیدم و دیدم که شما هم سردید 
حرف دل بود که در چشم شما یخ می زد 
حرفهایی که به گفتار نمی آوردید 
دوری از شخص شما باز عذابم می داد
 و دلم خوش به همین بود که بر می گردید
 یادتان هست که گفتم پس از این می میرم
 منم و یک دل دیوانه و صدها تردید؟
 با که قسمت بکنم این همه تنهایی را؟ 
دل من جای کسی نیست و تنها فردید... 
که به حجم غزل یخزده ام می گنجید
  این شمایید که با من و دلم همدردید
 سهمم از دوریتان چند غزل میدانم 
که به اشعار نسنجیده ام عادت کردید

شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد