دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

خوشا به بخت بلندم که در کنار منی- جویا معروفی-دکلمه رضا پیربادیان

خوشا به بخت بلندم که در کنار منی
ِ تو هم قرار منی هم تو بی‌قــــرار منی


گذشت فصل زمستان گذشت سردی و سوز
بیا ورق بزن این فصــــل را، بهـــــار منی


به روزهای جدایی دو حالت است فقط
در انتظار تـــــــوام یا در انتظـــار منی


“خوش است خلوت اگر یار یار من باشد”
خوش است چون که شب و روز در کنار منی


بمان که عشق به حال من و تو غبطه خورد
بمان که یار توام ، عشق کن که یار منی


بمان که مثل غـــزل‌های عاشقانه‌ی من
پر از لطافت محضی و گوشــــــوار منی


من “ابتهـــــاج”‌ترین شاعــــر زمان توام
تو عاشقانه ترین شعـــــر روزگـــار منی




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:00

خیلی وقت پیش یکی از دکلکه هاتون رو توی ساوندکلاود شنیده بودم، تا امروز که پیدا کردم وبلاگتون و
تبریک میگم
صدای دلمشینی داری، و میدونی چجوری استفاده کنی ازش
احتمالا از بازدیدکننده های دائمیت میشم

پ.ن: این شعر از ابتهاج بزرگ نیست، اسم شاعر جویا معروفی هست
؛)

ممنون

الناز چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 14:44

خیلی قشنگ بود

Nafas دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 08:06

عالیه مخصوصا اونجاش که میگه عشق کن که یار منی

pariya78 پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 21:57

عالی بوددددد

نجمه جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 15:44

ای جان تو را به جانِ من خسته جان بمان!
دیگر بگو چگونه بگویم بمان؟ بمان !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد