دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دوستت دارم پریشان-مهدی فرجی-دکلمه رضا پیربادیان


دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

 تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌
ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟

مُردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود
راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟

 مثل من آواره شو از چاردیواری درآ!
در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟

بشکن آن آیینه را در شعر من خود را ببین
شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
A.D دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:57

شهنوازی کن نگارا ساز می خواهم چکار؟؟
من که ایمان داشتم ایجاز می خواهم چکار؟؟

تا صدایت گوشهایم رانوازش می کند
تار و سنتور و نی و آواز می خواهم چکار؟

A.D پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:41

دکلمه آخرتون .. دلم وقتی که می گیرد ....
با همه دکلمه هاتون فرق داره نمیتونم بگم زیباست چون کمه
نمیدونم چند بار گوش کردم... مثل وحی بود.. آسمانی ..

تو وبلاگتون خیلی گشتم ولی پیداش نکردم

جدیده تازه گذاشتم

تفاوت اش شاید بخاطر میکس متفاوته خلاقیت بخرج دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد